مشروح اخبار


» 90هزار نفر ساعت دوره آموزشی در شرکت نفت گچساران برگزار شد



رئیس اداره آموزش شرکت نفت و گاز گچساران گفت:بیش از 90 هزار نفر ساعت دوره آموزشی از ابتدای سال 97تاکنون در این شرکت برگزار شده است.


به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ؛سید حمیدرضا حسینی افزود:تمام آموزش های نیروهای رسمی، قراردادی و پیمانکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بر اساس استانداردهای اداره آموزش مرکزی وزارت نفت در اداره آموزش این شرکت برگزار می شود.
وی بیان کرد:این دوره های آموزشی در چهار گروه فنی و تخصصی، علوم اداری و مدیریت، معارف اسلامی، کامپیوتر و زبان انگلیسی برگزار می شوند.

حسینی ادامه داد:در راستای تعامل با مراکز علمی ودانشگاهی و تسهیل ارتباط بین صنعت ودانشگاه، پذیرش 384نفر کار آموز دانشجو از دانشگاه های سراسر کشور در سال ۹۷در بخشهای مختلف این شرکت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه آموزش در هر سازمانی یکی از ارکان اساسی تحول ساختاری است تصریح کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اقدام های خوبی که انجام داده توانست گچساران را به یکی از مناطق پنج گانه مهم تولید و قطب صادرات نفت خام ایران تبدیل کند.

حسینی گفت: کار در اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که وظیفه آموزش هفت هزار نیروی رسمی، قراردادی و پیمانکاری شاغل و همچنین خانواده های آنها را بر عهده دارد همت و مدیریت و تلاش جهادی را می طلبد.

رئیس اداره آموزش شرکت نفت و گاز گچساران عنوان کرد:شرکت نفت گچساران به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه آموزش نیروی انسانی بین شرکت های تابعه مناطق نفت خیز جنوب شناخته شده است.

گفتنی است شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از پنج شرکت بهره بردار بزرگ نفتی در کشور است که 20 درصد نفت کشور را تولید می کند.

این شرکت دارای 10 واحد بهره برداری، 10 واحد تقویت و تزریق فشار گاز، سه پالایشگاه گاز و گاز مایع، پنج واحد نمک زدایی و بیش از 6 هزار و 700 کیلومتر خط لوله انتقال نفت است.

میدان نفتی گچساران دومین میدان بزرگ نفتی ایران است که در محدوده شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد و در فاصله 220 کیلومتری جنوب شرقی اهواز قرار دارد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران زیرمجموعه‌ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در زمینه استخراج، پالایش و انتقال نفت خام، گاز طبیعی و تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند.

اداره مرکزی این شرکت از حیث جغرافیائی در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده ، لیکن تاسیسات شرکت در چهار استان خوزستان ، بوشهر ، کهگیلویه و بویراحمد و فارس قراردارد .

همین ویژگی ،موقعیت این شرکت را در بین سایر شرکتها از درجه اهمیت ویژه ای برخوردار نموده است .

برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال راک نیوز در تلگرام به نشانیRAAKNEWS@همراه شوید

 



تاریخ انتشار : 20 اسفند 1397, 18:32



» اخبار مرتبط:

  • 276 هزار نفر ساعت دوره آموزشی در شرکت نفت گچساران برگزار شد
  • تولید نفت گچساران به 620 هزار بشکه در روز رسید
  • بازدید دانشجویان دیلم از تاسیسات شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران
  • مساحت فضای سبز شرکت نفت گچساران به 64 هکتار رسید
  • مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خبر داد؛تولید روزانه نفت گچساران به620 هزار بشکه رسید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟