مشروح اخبار


» دیدار مسئول بسیج دانشجویی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد



مسئول بسیج دانشجویی استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار کرد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،سید مسعود پرهیزکاری ، مسئول بسیج دانشجویی استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار کرد.

امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این دیدار،دانشجوی بسیجی را  برگرفته از دل انقلاب و نقطه امید انقلاب دانست و عنوان کرد:دانشجو باید با برخورداری از درک سیاسی، فرهنگی و شرایط خاص جامعه در برهه های مختلف در جهت آرمان های انقلاب اسلامی گام بردارد.
وی در ادامه با  تاکید بر ضرورت ارتباط بیش از قبل بسیج دانشجویی با حوزه فرهنگ افزود: در جامعه دانشجویی برای شناسایی و تقویت جوانان موثر در حوزه فرهنگ و هنر ضروری است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام حمایت جدی از پیوست فرهنگی و هنری اردوهای جهادی در استان خاطرنشان کرد:در جهت توجه به مناطق محروم و کم برخوردار و توجه به عدالت فرهنگی از فعالیت های فرهنگی گروههای جهادی حمایت خواهد شد.
در ادامه این نشست سید مسعود پرهیزکاری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان با تقدیر از توجه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالیت های جوانان در عرصه فرهنگ افزود:بسیج دانشجویی ظرفیت های متعددی در رشته های فرهنگی و هنری دارد که امیدواریم با حمایت حوزه فرهنگ تقویت شود.
وی با گزارشی از رسالت های بسیج دانشجویی استان گفت:نشست های تخصصی در آینده نزدیک جهت هماهنگی و انسجام بیشتر حوزه فرهنگ و دانشجویی برگزار خواهد کرد.
وی عنوان کرد: برنامه های فرهنگی و هنری متعددی در سال جاری برگزار خواهد شد،که این برنامه ها با تعامل و همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می شوند.



تاریخ انتشار : 27 فروردین 1401, 10:15



» اخبار مرتبط:

  • دیدار فرماندار شهرستان لنده با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: جشن های مردمی فرهنگ و هنر در مناطق مختلف استان برگزار می شود
  • دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • در نشست مدیر حوزه هنری با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شد:ضرورت تعامل و هم گرایی حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟