مشروح اخبار


» مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران؛ کارکنان صنعت نفت در خط اول اقتصاد ایران



مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: کارکنان صنعت نفت در خط اول اقتصاد کشور قرار دارند و باید بدون دغدغه به‌کار خود بپردازند.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مهرداد کاهکش در بازدید از واحدهای عملیاتی و تاسیسات نرگسی و حضور در جمع کارکنان عملیاتی و خدماتی به نقش آنها در اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: افزایش تولید در شرایط خاص نشان از تعهد و کار جهادی کارکنان صنعت نفت در خط مقدم تولید، یعنی واحدهای عملیاتی دارد.
وی ادامه داد: سختی کار، دوری از خانواده در شرایط اقماری، گرمای شدید و آلودگی پیرامون تأسیسات نفتی هیچ‌گاه سبب نشده که کار در این صنعت متوقف شود و این مهم نشان از حرکت انقلابی و جهادی کارکنان صنعت نفت دارد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه با حضور در جمع نیروهای اقماری بیان کرد: از مشکلات و تنگناهای حوزه منابع انسانی آگاهیم و از طریق مدیریت منابع انسانی پیگیر حل این مشکلات و تقویت ساختار سازمانی خواهیم بود.
کاهکش ادامه داد: وزیر نفت نگاه ویژه‌ای به منابع انسانی در صنعت دارد و در این رابطه مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به گچساران آمد و تمامی مشکلات نیروهای انسانی به‌طور مبسوط به وی گزارش شده است.
وی افزود: نگرش ما مبتنی بر رفع مشکلات کارکنان صنعت نفت است، چراکه اعتقاد داریم مردان خط اول اقتصاد کشور باید بدون دغدغه به‌کار خود بپردازند.
گفتنی است شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از طولانی ترین شبکه های خطوط مناطق نفت خیز را در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد ، خوزستان ، فارس و بوشهر راهبری می کند.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دارای ۱۶ مخزن در مدار است که عمده تولید نفت از مخازن گچساران ، بی بی حکیمه و رگ سفید-۲ است. 



تاریخ انتشار : 24 شهریور 1401, 12:12



» اخبار مرتبط:

  • مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران؛استفاده از توان داخلی و فناوری های نوین؛ ركن اصلی بهره‎وری در صنعت نفت
  • مشكلات و چالش های کارکنان شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران بررسی شد
  • خدمات رسانی به نیروهای مناطق عملیاتی اولویت صنعت نفت
  • دستگیری سارق لوله‌های نفتی گچساران
  • ۴۲ کیلومتر از خطوط نفت گچساران شستشو شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟