مشروح اخبار


» چهار ساعت تلاش برای انتقال جسد فرد فوت شده در ارتفاعات روستای عنا



مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه وبویراحمد از تلاش چهارساعته نجاتگران تیم‌های امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان باشت، گچساران و دنا و عملیات مشترک مکان‌یابی ، تثبیت و انتقال جسد فرد فوت شده در حادثه سقوط از ارتفاعات روستای عنا خبر داد. 

کاظم فلاحی‌دوست که  در صحنه حادثه حضور داشت، بیان کرد: ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ با تماس تلفنی و اعلام سقوط از ارتفاع فرد ۶۴ ساله در ارتفاعات روستای عنا در شهرستان باشت، بلافاصله تیم امداد ونجات کوهستان جمعیت هلال احمر باشت و گچساران به محل اعزام شدند. وی تصریح کرد: تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان دنا که جهت انجام ماموریت در شهرستان باشت حضور داشت نیز به عملیات اضافه شده و در عملیاتی مشترک نسبت به مکان‌یابی جسد فرد فوت شده اقدام کردند. 
فلاحی‌دوست یادآور شد: ضمن تثبیت فرد متوفی، جسد وی از ارتفاع ۳۰ متری منتقل شد و بعد از ۴ ساعت تلاش و انتقال تا روستای عنا به خانواده وی تحویل داده شد. 
مدیر جمعیت هلال احمر استان گفت: فردمتوفی، دچار سانحه سقوط از ارتفاع ۳۰ متری و شکستگی کامل جمجمه و ستون فقرات (ترومای کامل ) شده بود که با تلاش نیروهای مردمی و انتظامی و عملیات سه تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت در ساعت ۱۹ و ۳۰ پایان عملیات اعلام شد.



تاریخ انتشار : 9 بهمن 1401, 21:22



» اخبار مرتبط:

  • نجات جان مرد ۵۱ ساله در ارتفاعات سرد تنگ بیدک شهرستان باشت توسط امدادگران جمعیت هلال احمر 
  • نجات جان سه نفر در ارتفاعات روستای رودبال شهرستان گچساران 
  • نجات کوهنورد زن، پس از ۶ ساعت تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان دنا
  • تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان دنا برای نجات کوهنورد زن
  • نجات جان یک خانواده توسط تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر دنا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟