مشروح اخبار


» همزمان با ۲۱مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک انجام شد؛ دیدار سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان



سید صدرا درست ، سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، با آیت اله سید نصیر حسینی، نماینده محترم ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.


سید صدرا درست ، سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، با آیت اله سید نصیر حسینی، نماینده محترم ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ، در این دیدار صمیمانه که با حضور تعدادی از پرسنل شرکت شهرکهای صنعتی برگزارشد ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای توسعه صنایع کوچک، بر ضرورت حمایت از این گونه صنایع و ایجاد زمینه برای جذب سرمایه های خرد جامعه در بخش صنایع کوچک تأکید کرد.


آیت اله حسینی با بیان اینکه سهم صنایع کوچک و متوسط در تولید اشتغال قابل ملاحظه است و موتور محرک اقتصاد هر منطقه هستند، بر لزوم تسهیل در امور تولیدکنندگان با سیاستگذاری و برنامه ریزی صحیح و اصولی در استفاده از تمامی ظرفیت‌ها تاکید نمودند .


 سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای انجام شده در تامین زیرساخت‌های صنعتی و حمایتهای نرم افزاری به صنایع خرد کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، ارتقاء صنعت در استان را عامل مهمی در خلق ثروت و ایجاد اشتغال در استان مطرح کرد .


سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد با بيان اينكه کلیه زيرساختهای لازم در شهرك ها و نواحی صنعتي استان پیش بینی و فراهم گردیده به نحوی که شهرکها و نواحی صنعتی را به بهترین مکان برای استقرار واحدهای تولیدی و انر سرمایه گذاری بوده و در این زمینه با بهره گیری از تمامی ظرفیت های قانونی از سرمایه گذاران حمایت می شود.


درست در ادامه به نقش و جایگاه صنایع کوچک و متوسط در توسعه صنعتی استان اشاره کرد، خواستار همکاری و هم افزایی تمامی نهادها و دستگاه های اقتصادی و تشکل های خصوصی در ارائه خدمت به بخش تولید و صنعت شد.



تاریخ انتشار : 21 مرداد 1403, 20:24



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد : گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک فرصتی برای تقدیر از تلاشگران عرصه تولید و صنعت است
  • فراخوان جذب سرمایه گذار ؛ ظرفیت سازی برای هزار طرح صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید نماینده ولی فقیه و مسئولان استانی از شهرک صنعتی یاسوج ۳
  • صنایع کوچک، نقش مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصاد دارند
  • معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و  شهرکهای صنعتی ایران به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند +جزئیات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟