مشروح اخبار


» بمناسبت هفته دولت در راستای توسعه و حضور در بازارهای بین المللی صورت گرفت: برگزاری همایش آموزشی" تجارت بین الملل با محوریت صادرات و واردات" در شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد



همایش آموزشی " تجارت بین الملل با محوریت صادرات و واردات" ویژه مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در راستای توسعه بازار و حضور در بازارهای بین الملل برگزار شد.




همایش آموزشی " تجارت بین الملل با محوریت صادرات و واردات" ویژه مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در راستای توسعه بازار و حضور در بازارهای بین الملل برگزار شد.


به گزارش راک نیوز،روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست شركت شهرك هاي صنعتي کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش با عنوان " تجارت بین الملل با محوریت صادرات و واردات" با حمايت شركت شهرك هاي صنعتي کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و تعدادی مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان در یاسوج برگزار گردید .


سید صدرا درست گفت:اين همايش که در محل سالن همایش های شرکت شهرکهای صنعتی با همکاری کلنیک کسب و کار استان برگزار گردید مديران واحدهاي صنعتي و تولیدی و فعالان اقتصادی با مفاهیم و قوانین تجارت ، چگونگی صادرات به خارج و واردات کالا آشنا شدند .


سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حمایتهای نرم افزاری از صنایع کوچک افزود: از اهم از اقدامات شركت شهرك هاي صنعتي کهگیلویه و بویراحمد توانمندسازی، بهبود و ارتقای مهارتهای مدیران و شاغلین کسب و کار های كوچك و متوسط در حوزه های توسعه صنعتی و کارآفرینی، توسعه بازار و تامین مالی است و در اين زمينه از برگزاري دوره هاي آموزشي و همايش هاي تخصصي حمايت مي كند.


 سید صدرا درست افزود: این همایش نیز با ایجاد زمینه آشنایی با چگونگی واردات و صادرات، فرصت‌های بی‌شمار پیشروی کسب‌وکارها و صنایع مختلف را معرفی و به کارآفرینان این فرصت را می‌دهد تا با مفاهیم تجارت بین الملل ارتباط برقرار کرده و زمینه گسترش روابط تجاری خود را ایجاد نمایند. 


سرپرست شركت شهرك هاي صنعتي کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطر نشان کرد: برگزاری پنل پرسش و پاسخ در این رویداد با موضوع بحران های پیش رو مدیران جوان و صنعتگران در حوزه بازار، واردات و صادرات برای راهنمایی بهتر به صنعتگران از ديگر برنامه هاي اجرا شده در این همايش بود . 


 درست گفت: حمايت از ارائه آموزش هاي مهارتی، مدیریتی و کارشناسی تخصصي و كاربردي به واحدهاي صنعتي در رئوس برنامه های اين شركت قرار دارد و اين دوره ها و آموزش هاي تخصصي مربوط به حوزه تولیدی و اقتصادی تا پایان سال جاری بصورت مستمر برگزار می شود .



تاریخ انتشار : امروز, 11:37



» اخبار مرتبط:

  • مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد : تجلیل از دو کارآفرین برتر استان در آئین کشوری معرفی برترین واحدهای تولیدی و صنایع کوچک کشور
  • همزمان با ۲۱مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک انجام شد؛ دیدار سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان
  • مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد : برگزاری دوره های آموزشی مهارت افزایی برای مدیران و شاغلین واحدهای صنعتی
  • حضور ۱۱۰ واحد تولیدی کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه‌های کشور
  • مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟