مشروح اخبار


» رفع تصرف ۲۸۲۰ متر مربع اراضی ملی در کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف ۲ هزار و ۸۲۰ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان دنا خبر داد.


به گزارش راک نیوز،سعید جاویدبخت در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: در ادامه طرح تشدید مقابله با تخریب و تعرض به منابع طبیعی، همکاران پر تلاش منابع طبیعی در شهرستان دنا، مقدار ۲۸۲۰ متر مربع از اراضی ملی را در منطقه گل سرخ شبلیز شهرستان دنا بر اساس دستور قضایی رفع تصرف کردند.

وی افزود: در حفاظت از انفال و منابع طبیعی با هیچ کسی تعارفی نداریم و همکاران پر تلاش در یگان حفاظت منابع طبیعی در همه شهرستان های استان به صورت شبانه روزی امر حراست را انجام می دهند.

سرهنگ ابراهیم جانی نسب فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان نیز گفت: با دستور رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دنا، پرسنل منابع طبیعی در این شهرستان، تعداد ۳۰ کیسه زغال غیر مجاز بلوط را در روستای دزدک سادات محمودی کشف و ضبط کردند.

جانی نسب افزود: امحاء یک باب کوره زغال گیری و کشف چندین کیسه زغال بلوط در روستای ده شیخ از دیگر فعالیت ۲۴ ساعت گذشته همکارانمان در شهرستان دنا بوده است.

وی از هم میهنان خواست گزارش های خود از تخریب و تعرض به منابع طبیعی را به شماره های تماس ۱۳۹ و ۱۵۰۴ اطلاع دهند.



تاریخ انتشار : امروز, 08:36



» اخبار مرتبط:

  • با حضور نیروهای منابع طبیعی و نیروی انتظامی انجام شد: قلع و قمع و رفع تصرف ۱۶ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان بویراحمد
  • جریمه ۶۸ میلیون تومانی برای ۱۸۵ کیلوگرم زغال قاچاق
  • تشدید فعالیت یگان حفاظت منابع طبیعی استان در روزهای تعطیل
  • مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: ۴۶ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان گچساران خلع ید شد
  • تشدید مبارزه با متخلفین و متعرضین به منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟