مشروح اخبار


» نتیجه نهایی دیدار های نفت وگازگچساران وشهرداری یاسوج



شهرداری یاسوج که تا کنون در لیگ یک فوتبال کشور حال  وروز خوشی ندارد،درادامه این مسابقات عصر امروز در هوای گرم بندرعباس به دیدار هم نام خود شهرداری بندرعباس رفت که نتیجه این دیدار تا دقیقه 69..

شهرداری یاسوج که تا کنون در لیگ یک فوتبال کشور حال  وروز خوشی ندارد،درادامه این مسابقات عصر امروز در هوای گرم بندرعباس به دیدار هم نام خود شهرداری بندرعباس رفت که نتیجه این دیدار با تک گل نیمه دوم بندری ها بسود میزبان به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز از بندرعباس ؛ این دیدار در هوای گرم 35 درجه در حالی درجریان است که نیمه اول این دیدار بدون رد وبدل شدن گلی به پایان رسید ولی درحالیکه 5دقیقه از نیمه دوم گذشته بود ،شهرداری بندرعباس از پرتاب یک اوت دستی فرصتی در محوطه جریمه میهمان فراهم شده که با فرصت طلبی سعید فاطمی  توانست تا پایان پیروز میدان باشد.
آخرین خبرهااز  دیدار نفت وگاز گچساران  دیگرنماینده فوتبال کهگیلویه وبویراحمد در لیگ 1حاکیست تیم گچسارانی که با نتیجه 2بر1 از سایپای شمال پیش بود دقایقی پیش گل دوم را دریافت نمود تا تا این لحظه امتیازها تقسیم گردد.
اما نفت گچساران در دقایق پایانی توانست گل برتری خود را به ثمر برساند تا بازی با نتیجه 3بر2 بسود نماینده گچساران به پایان برسد ومیهمان شمالی خود را دست خالی بدرقه کند.



تاریخ انتشار : 24 مهر 1392, 16:41



» اخبار مرتبط:

  • روز امتیازگیری از جنوبی ها و باخت به شمالی ها
  • صدرنشینی نفت‌وگاز گچساران/ شکست پیکان، آلومینیوم و گیتی‌پسند
  • شهرداري ياسوج وعادت بد در خانه باختن
  • نفت و گاز از قزوین دست خالی برگشت
  • چوکا بازنده ای که با بهانه زمین را ترک کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟