مشروح اخبار


» سکان شهرداری همچنان در اختیار جمشید غدیری



غدیری با بیان اینکه در تیم مشکلاتی از فصل قبل به وجود آمد که هیچ کس به آن راضی نبود، گفت: برخی دسته‌بندی‌ها در تیم وجود داشت که از جمله سه گروه شیرازی و بومی و مشهدی هر یک برای خود سازی می‌نواختند........

به گزارش راک نیوز به نقل از فارس :جمشید غدیری امروز در یاسوج با تایید این خبر گفت: خوشحالم که بار دیگر در خدمت مردم فهیم  استان هستم .
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این که در فصل گذشته رسالت خویش را در برابر این تیم و هواداران آن انجام داده است، تصریح کرد: رسالت من این بود که تیم را در دسته اول فوتبال کشور نگه دارم و به لطف خدا و حمایت این مردم و مدیریت خوب باشگاه و غیرت بازیکنان این کار انجام شد که نه تنها در لیگ ماندیم بلکه جایگاه خوبی را در جدول کسب کردیم.
غدیری با بیان اینکه در تیم مشکلاتی از فصل قبل به وجود آمد که هیچ کس به آن راضی نبود، گفت: برخی دسته‌بندی‌ها در تیم وجود داشت که از جمله سه گروه شیرازی و بومی و مشهدی هر یک برای خود سازی می‌نواختند.وی با بیان این نکته که با جو و فضای استان به خوبی آشنا هستم، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد به کمک مدیران به خصوص شورای شهر و مدیرعامل تیم و هیئت فوتبال، تیم بدون حاشیه‌ای را روانه مسابقات کنیم که به جز فوتبال به موضوع دیگری پرداخته نشود زیرا حاشیه بلای جان فوتبال است.



تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1391, 10:46



» اخبار مرتبط:

  • اجازه نمی‌دهم دلالان در نقل و انتقال بازیکنان نقش داشته باشند
  • غدیری: از تقسم امتیاز با برق شیراز راضی نیستم
  • غیرت سنجی یا زور سنجی /شهرداری یاسوج-پرسپولیس تهران
  • سرمربی‌ اسبق فجرشهیدسپاسی،هدایت تیم فوتبال شهرداری یاسوج رابرعهده گرفت
  • غدیری همه را مایوس کرد/شهرداری یاسوج برای لیگ برتر بسته نشده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود