مشروح اخبار


» کفتار اینترنتی دستگیر شد



alt
مجرم اينترنتي که پس از برقراري رابطه از دختران فيلم و عکس تهيه کرده و از آنها اخاذي مي کرد، شناسايي و دستگير شد.

به گزارش راک نیوز به نقل از  مهر،سرهنگ مير احمدي در رابطه با اين پرونده اظهار داشت:باشکايت شهروندي مبني بر مزاحمت اينترنتي، ماموران تحقيقات خود را آغاز کردند. بنا بر اظهارات زن جوان شخص ناشناسي که از طريق اينترنت و تالارهاي گفتگو با وي آشنا شده با تهيه چندين عکس و فيلم از دختر جوان قصد اخاذي از وي را دارد.

وي ادامه داد: در بررسي هاي تکميلي و تحقيقات فني انجام گرفته توسط کارشناسان متهم شناسايي و دستگير شد. در بازرسي از محل سکونت متهم 31 عدد سيم کارت و تعداد زيادي سي دي عکس کشف و ضبط شد.
به گفته رئيس پليس فتا سمنان ماموران در بازبيني اطلاعات سيستم متهم مقادير زيادي کليپ و عکس مستهجن از افراد ناشناس پيدا کردن که مشخص شد وي دختران جوان را با نيت شوم و با قصد مجرمانه اغفال کرده و پس از دوستي عکس و فيلم هاي شخصي آنها را گرفته و اقدام به اخاذي و تهديد آنان مي کند.

معاونت اجتماعي پليس فتا ناجا در اين خصوصي به کاربران به خصوص دختران جوان هشدار داد :در فضاي مجازي افراد به راحتي مي توانند تغيير چهره و هويت دهند و با نيت شوم و از پيش تعيين شده به سراغ آنهابيايند. افراد بايد بدانند هيچ گاه به اين افراد اعتماد نکرده و اطلاعات، تصاوير و فيلم هاي شخصي خود را در اختيار اين افراد قرار ندهند تا مورد سوء استفاده قرار نگيرند.



تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1391, 10:54



» اخبار مرتبط:

  • بازداشت فردی که به همکارش خیانت کرده بود
  • سرقت اينترنتي با شگرد سوء استفاده از روابط فاميلي
  • مردی که به 30 زن قول ازدواج داده بود /نیت اخاذی
  • ارسال پيامک‌هاي غير اخلاقي به زنان و دختران
  • باند آزادي زندانيان با اسناد جعلي متلاشي شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود