مشروح اخبار


» تازه ترین جزئیات پرداخت مطالبات فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد



 مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمدگفت:از سوی استانداری وآموزش وپرورش استان تقاضای پیگیری جهت صدور رأی وحدت رویه شده است.

وی گفت:میزان پرداخت هرماه پاداش به  فرهنگیان برمبنای حقوق آنان درسال1388خواهد بود.

وی گفات فرهنگیانی که در مناطق سوق،لنده،چاروسا....


مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمددرنشست خبرنگاران رسانه های استان گفت: این پاداش براساس تصویب نامه سال73هیأت وزیران ومربوط به سالهای 1374تا1385است که به مناطق وشهرستانهای باضریب محرومیت 5تا9شامل 11هزار فرهنگی درلنده-دیشموک-بهمئی –مارگون-چاروسا-لوداب- باشت-چرام-دنا-عشایرومناطق روستایی بویراحمد-گچساران وکهگیلویه وهرسال به میزان 1ماه پرداخت می شود.  

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛  هادی زارع پور گفت:این میزان مبلغ 350میلیارد ریال است که پس ارتصویب درکمیسیون ماده58دراردیبهشت به حساب آنان واریز می شود.

وی گفت:مناطف شهری یاسوج-دهدشت وگچساران که ضریب محرومیت آنهاکمتر از 5اعلام شده درحال پیگیری جهت صدور رأی وحدت رویه است ودرصورت صدور آن پرداخت می شود.

 مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمدگفت:از سوی استانداری وآموزش وپرورش استان تقاضای پیگیری جهت صدور رأی وحدت رویه شده است.

وی گفت:میزان پرداخت هرماه پاداش به  فرهنگیان برمبنای حقوق آنان درسال1388خواهد بود.

زارع پور گفت : براساس این بخشنامه کساتیکه بصورت داوطلبانه در دهستان هاومناطق دارای صزیب محرومیت 5تا9 مشغول به فعالیت بوده اند راشامل میگردد.

وکسانیکه که براساس تعهد مجبور به تحصیل در این مناطق بودند از شمول دریافت این مبلغ مستثنی هستند.

هادی زارع‌پور امشب در نشست با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پی‌گیری‌های بسیاری برای پرداخت پاداش مناطق محروم معلمان این استان در دوره مدیریت ما صورت گرفت.

وی با بیان اینکه همه کارها را برای انجام این کار کنار گذاشتیم و تنها پی‌گیر قضیه پرداخت پاداش معلمان بودیم از اقدامات و تلاش گسترده غلام‌رضا تاج‌گردون نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس برای پرداخت این مطالبات قدردانی کرد.

زارع‌پور، تعداد مشمولان این پرداخت را در سراسر استان 15 هزار فرهنگی دانست و گفت: از این تعداد به 11 هزار نفر آن‌ها این پرداخت صورت می‌گیرد و تعداد 4 هزار نفر دیگر باید منتظر پرداخت در آینده در صورت رفع گیر قانونی آن باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ پرداخت مطابق با حکم سال 88 فرهنگیان است که این مبلغ 35 میلیارد تومان به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

وی تاریخ اول فروردین سال 74 تا سال 85 را به عنوان سالیانی که مشمول پرداخت می‌شود بیان کرد و گفت: منتظر این هستیم که این موضوع در کمیسیون ماده 58 دارایی تأیید نهایی شود و سپس آن‌ها را پرداخت کنیم و اکنون نیز این مبلغ در خزانه استان وصول شده است.

دراین نشست مطبوعاتی ،یاری معاونت پشتیبانی وسیدحمدالله خواهش نیک وی را همراهی میکردند.
گفاتی اسست از حاشیه های این نشست باید به تمجید اهالی رسانه از تعامل خواهش نیک بعنوان مسئول روابط عمومی  اداره کل آموزش وپرورش استان یاد کرد.



تاریخ انتشار : 20 فروردین 1393, 23:16



» اخبار مرتبط:

  • پاداش مناطق محروم فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از زبان مدیرکل
  • نماینده بویراحمد و دنا در مجلس :امیدواریم پاداش مناطق محروم فرهنگیان بزودی پرداخت شود
  • نشانی ستادهای اسکان نوروزی کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد
  • خبر فوری؛ التیماتوم تاجگردون جواب داد/ پرداخت مطالبات فرهنگیان استان به خزانه ابلاغ شد
  • خبرخوش استاندارکهگیلویه وبویراحمدبرای فرهنگیان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود