مشروح اخبار


» فرماندار کهگیلویه برخی از مدیران را تهدید کرد!



فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه سال گذشته در حوزه سلامت مصوبات خوبی داشتیم، افزود: متأسفانه برخی مصوبات فروردین ماه 92 شورای سلامت هنوز اجرایی نشده است


ابراهیم جعفری پیش از ظهر امروز در نشست شورای سلامت این شهرستان اظهار داشت: مصوبات جلسات سال گذشته در حوزه‌های مختلف با حضور اصحاب رسانه بررسی و مدیران کم‌کار به مردم معرفی خواهند شد.

به گزارش راک نیوز ؛ فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه سال گذشته در حوزه سلامت مصوبات خوبی داشتیم، افزود: متأسفانه برخی مصوبات فروردین ماه 92 شورای سلامت هنوز اجرایی نشده است.

رئیس شورای سلامت کهگیلویه پایبندی مدیران به مصوبات را ضروری خواند و تصریح کرد: صرف تشکیل جلسه و آوردن مصوبه روی کاغذ در جلسه حضور پیدا نکنیم.

جعفری اجرای مصوبات هر جلسه‌ای را کمک به بهبود وضعیت آن حوزه دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی خود را موظف به اجرای مصوبات بدانند.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه تصریح کرد: جلسات برگزار شده در حیطه هر اداره‌ای با حضور خبرنگاران بررسی و عملکرد مدیر هر اداره به مردم گزارش می‌شود.

جعفری در ادامه تأکید کرد: کم‌کاری مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی ضمن گزارش به مدیرکل اداره متبوع از طریق رسانه به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه در ادامه حضور مدیران در جلسه را الزامی دانست و ابراز داشت: هر مدیری جز در مواردی که با هماهنگی قبلی عدم حضور خود در شهرستان را به فرمانداری اطلاع داده باشد موظف است در جلسه شخصاً حضور یابد.

جعفری با تأکید بر اینکه مدیرانی که در طول سال پنج جلسه غیبت داشته باشد به مدیرکل اداره متبوع معرفی می‌شود خاطرنشان کرد: در برخی موارد از حضور مدیر و تکیه بر صندلی ریاست اطلاع دارم ولی با ادعای عدم حضور در شهرستان به خود زحمت حضور در جلسه نمی‌دهد و نماینده به جلسه می‌فرستد.

فرماندار کهگیلویه بر حضور به موقع مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات و پایبندی به مصوبات تأکید کرد و افزود: صندلی ریاست میراث هیچ مسئولی نیست و مدیران خود را مقید به انجام وظیفه و خدمت کنند./فارس



تاریخ انتشار : 27 فروردین 1393, 13:53



» اخبار مرتبط:

  • خاله خورزو بازی درعملکرد یک اداره دادفرماندارکهگیلویه را در آورد!
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • همکاری مضاعف راهور و آموزش و پرورش لنده برای ترویج مسائل ترافیکی
  • اتاق فکر مشترک صدا و سیما و محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود
  • تا آخرین لحظه مسئولیت در کهگیلویه نهایت تلاش خود را به‌کار خواهم بست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟