مشروح اخبار


» گلایه فرماندار دولت احمدی نژاد از مدیران فعلی درکهگیلویه!



فرماندار کهگیلویه تحقق شعار سال و توسعه شهرستان را در گرو عزم همگانی مدیران دستگاه‌های اجرایی و جدی گرفتن جلسات عنوان و تصریح کرد: خدمت صادقانه مسئولیت همه ما در قبال مردم است و ما به عنوان دستگاه‌های اجرایی و دولت وظیفه داریم این حقوق را پاسداری کنیم و ایجاد فضای مناسب برای زندگی مردم را از اهداف اساسی خود قرار دهیم.

ابراهیم جعفری  در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان از عدم حضور برخی از اعضای جلسه و غیبت‌های مکرر در جلسات این شورا در طول سال گذشته ابراز گله‌مندی کرد و اظهار داشت: جایگاه شورای فرهنگ عمومی برای برخی از اعضای این شورا جا نیفتاده است.

به گزارش (محسن تباری ) خبرنگار راک نیوز ؛ فرماندار کهگیلویه تحقق شعار سال و توسعه شهرستان را در گرو عزم همگانی مدیران دستگاه‌های اجرایی و جدی گرفتن جلسات عنوان و تصریح کرد: خدمت صادقانه مسئولیت همه ما در قبال مردم است و ما به عنوان دستگاه‌های اجرایی و دولت وظیفه داریم این حقوق را پاسداری کنیم و ایجاد فضای مناسب برای زندگی مردم را از اهداف اساسی خود قرار دهیم.

جعفری با تأکید بر اینکه ما برای رفع تکلیف مدیر نشده‌ایم، خاطرنشان کرد: تا زمانی که ما برای رفع تکلیف و ارائه گزارش به مافوق خود کار می‌کنیم هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

 

خبرگزاری فارس: روحیه رفع تکلیفی در مدیران کهگیلویه یک معضل است

فرماندار کهگیلویه عمل به بخشنامه را تنها رفع تکلیف خواند و با بیان اینکه ابتکار، نوآوری و خلاقیت در اجرای طرح‌ها و مصوبات لازم است، افزود: کمبود اعتبار و منابع مالی نباید مانع کار کردن شود.

جعفری انجام برخی کارها را نیازمند بودجه و اعتبار ندانست و ابراز داشت: مدیریت بدون پول، هنر اصلی مدیران در شرایط موجود است و باید از این امر به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه جای خالی برنامه‌های فرهنگی در شهرداری را محسوس خواند و تصریح کرد: اجرای برنامه شاد و برگزاری جشن‌ها و اعیاد شق‌القمر نیست بلکه می‌توان با کمترین هزینه جشن بزرگی با حضور گسرتده مردم و مسئولان برگزار کرد.

جعفری با بیان اینکه نظام اسلامی به مدیران مسئولیت داده تا در خدمت مردم باشند خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم را باقیات و صالحات دانست و ابراز داشت: بنابراین از این فرصتی که خداوند در اختیار ما مدیران قرار داده است باید نهایت استفاده را برده و توشه‌ای برای آخرت خود ذخیره کنیم.

وی مصرف‌گرایی در سطح ادارات شهرستان را متذکر شد و با اشاره به مقوله اقتصاد در شعار سال، صرفه‌جویی تا جای ممکن در ادارات را خواستار شد.

جعفری در ادامه تأکید کرد: اگر هر مدیری کار را برای رضای خدا و به خوبی انجام دهد شهرستان به سمت و سوی توسعه پیش خواهد رفت.



تاریخ انتشار : 9 اردیبهشت 1393, 00:23



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار کهگیلویه برخی از مدیران را تهدید کرد!
  • خاله خورزو بازی درعملکرد یک اداره دادفرماندارکهگیلویه را در آورد!
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • تا آخرین لحظه مسئولیت در کهگیلویه نهایت تلاش خود را به‌کار خواهم بست
  • تهدید برخی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد توسط نماینده بویراحمد و دنا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟