مشروح اخبار


» غیر فعال بودن پالایشگاه بید بلند عملیات اجرایی پتروشیمی گچساران را کند کرد



رحیمی گفت: روند اجرایی طرح پتروشیمی گچساران در زمینی به مساحت 160 هکتار از سال 90 با تلاش نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت به طور جدی در حال حاضر با 160 نفر در حال اجراست .

فرماندار گچساران بیان کرد:عملیات اجرایی پتروشیمی گچساران...


  فرماندار گچساران با اشاره به لزوم شتاب بخشی اجرای طرح پتروشیمی این شهرستان گفت: 70درصد از تجهیزات پتروشیمی گچساران خریداری و آماده نصب است.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ عبدالرحیم رحیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح پتروشیمی گچساران 36 درصد پیشرفت کاری دارد که به دلیل نرخ بالای بیکاری تکمیل آن برای مردم این شهرستان اهمیت خاصی دارد.

وی اظهارکرد :بااین وجود بانک توسعه صنعت و معدن سرمایه گذار پتروشیمی این شهرستان از آزاد کردن 220 میلیون یورو اعتبار تسهیلات اختصاص یافته به طرح پتروشیمی گچساران به دلیل غیرفعال بودن پالایشگاه بیدبلند دلسرد شده است.

وی بیان کرد: خوراک کارخانه پتروشیمی گچساران باید از طریق پالایشگاه بید بلند شهرستان بهبهان تامین شود که به دلیل غیر فعال بودن این واحد تولیدی عملیات اجرایی این طرح به کندی پیش می رود.

فرماندار گچساران بیان کرد:عملیات اجرایی پتروشیمی گچساران دوبار در سالهای 81 و 85 با حضور مسوولان کشوری شروع شد که هر بار به دلیل مشکلات مختلف پس از چند ماه تعطیل شد.

رحیمی گفت: روند اجرایی طرح پتروشیمی گچساران در زمینی به مساحت 160 هکتار از سال 90 با تلاش نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت به طور جدی در حال حاضر با 160 نفر در حال اجراست .



تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1393, 16:22



» اخبار مرتبط:

  • پتروشیمی گچساران و دو بار کلنگ‌زنی /عجایب روزگار در بام نفتی ایران
  • واگذاري 20 درصد سهام پتروشيمي گچساران به بخش خصوصي
  • بزرگواری گفت :پتروشیمی دهدشت 2 درصدپیشرفت فیزیکی دارد
  • خبرخوب تاجگردون/تزریق ۲۲۰ میلیون یورو به پتروشیمی گچساران
  • روزهای آینده و سرنوشت منطقه ویژه اقتصادی گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود