مشروح اخبار


» نقش و جایگاه نظام مهندسی معدن ملموس تر شود



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با اعضا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان گفت: نقش و جایگاه این نهاد به مراتب می تواند اثرگذارتر و ملموس تر از شرایط فعلی باشد.

به گزارش


رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود:

نقش و جایگاه سازمان نظام مهندسی معدن استان ملموس تر شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با اعضا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان گفت: نقش و جایگاه این نهاد به مراتب می تواند اثرگذارتر و ملموس تر از شرایط فعلی باشد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اینکه انجام امور سیاست گذاری مهم ترین وظیفه و رسالت هئیت مدیره نظام مهندسی معدن استان است افزود: ورود به فاز اجرایی محدود شود و مسائلی همچون آموزش در اولویت کاری قرار گیرد.

دیودیده اظهار داشت: تأکید و جهت گیری قانون به سمت ایجاد و پیشبرد تشکلهای حرفه ای است و برنامه ما نیز توانمندسازی این تشکل ها و تقویت آنها به نحوه احسن است.

وی با اشاره به تنوع و شرایط غنی معدنی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شرایط برای فعالیت نظام مهندسی معدن فراهم است و این سازمان بعنوان بازویی اثرگذار شرایط معادن استان را تحلیل، پیشنهادات لازم را ارائه و با افزایش هم افزایی موجبات رشد و توسعه بخش معدن را فراهم آورد.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان گفت: 216 نفر اعضا نظام مهندسی معدن استان هستند که از این تعداد 138 نفر در بخش زمین شناسی، 53 نفر معدن، 17 نفر نقشه برداری، 6 نفر زمین شناسی و 2 نفر در بخش متالوژی مشغول فعالیت هستند.

دارا فرامرزی خاطر نشان کرد: 43 پروانه اشتغال در بخش معدن و با درجه بندی پایه 3 تا ارشد در سطح استان صادر گردیده است.

فرامرزی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی سازمان نظام مهندسی معدن سیاست گذاری، ساماندهی و ارجاع کار به اعضا است افزود: در سال گذشته براساس درجه بندی معادن و طرحهای اکتشافی 152 مورد کار به اعضا ارجاع شده است.

وی گفت: بانک اطلاعاتی معادن استان در دست تکمیل است و از این طریق دسترسی بروز به آخرین شرایط معادن استان به سهولت انجام خواهد پذیرفت.



تاریخ انتشار : 6 مهر 1393, 18:48



» اخبار مرتبط:

  • انتصاب سرپرست جدید معاونت « امور صنايع و معادن » سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست « اداره روابط عمومی » سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد
  • صادرات 2 هزار تن سلستین به کشور چین
  • تشکل های صادراتی استان ساماندهی می شوند
  • رشد 750 درصدی واحدهای صنعتی بعد از انقلاب اسلامی ایران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟