مشروح اخبار


» افتخاری دیگر برای یک مدیر "کهگیلویه وبویراحمدی"/فارس رتبه اول استاندارد کشور را کسب کرد



مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای سازمان ملی استاندارد کشور گفت: سازمان استاندارد فارس در عملکرد سال 92 رتبه نخست کشور را داشته است.فریدون بلغاری بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم روز جهانی استاندارد، بیان کرد: طی سال 92 بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای 


مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای سازمان ملی استاندارد کشور گفت: سازمان استاندارد فارس در عملکرد سال 92 رتبه نخست کشور را داشته است.

فریدون بلغاری بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم روز جهانی استاندارد، بیان کرد: طی سال 92 بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای محدود کردن فضای عرضه تولیدات محصولات غیرکیفی به فارس تعلق گرفت.

وی تاکید کرد: اگر ما عزت، شرف و اقتصاد کشور را در تولید بدانیم، قطعا منظور از تولید کیفیت تولیدات است که استاندارد می تواند کمک خوبی در این زمینه باشد و استاندارد همان دانش فنی مهندسی است و هر چه قدر دانش فنی مهندسی ارتقا یابد سطح رضایت عمومی نیز بیشتر می شود.

مدیرکل استاندارد فارس نیز در این مراسم گفت: تحقیقاتی که روی نمونه های برداشته شده در تولیدات فارس انجام شده نشانگر این است که سطح استاندارد تولیدات فارس سه درصد از متوسط کشوری بالاتر است.

مرتضی رهنما ابراز کرد: در شش ماه گذشته برای اینکه در کنار واحدهای تولید بایستیم بیش از سه هزار بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی انجام داده ایم که با نیروی اندک قادر نبودیم این کار را انجام بدهیم ولی بیش از 60 آزمایشگاه و شرکت نمونه برداری در بخش خصوصی به استاندارد در فارس کمک می کنند.

وی گفت: برای 300 واحد تولیدی در فارس هزار و 200 پروانه معتبر استاندارد صادر کرده ایم.

مدیرکل استاندارد فارس تاکید کرد: هر جا که بدانیم تخلفی وجود دارد با توجه به اینکه تخلف به ضرر استان است و سلامت مردم جزو اولویتهای ماست برخورد می کنیم چنانچه در شش ماه گذشته 20 پروانه را منحل کرده ایم.

رهنما گفت: نظارت استاندارد در کشور عزم ملی و جهادی می خواهد و باید از تحقیقات دانشگاهی که فارس جزو بهترین هاست با انجام تفاهم نامه ای استفاده کنیم و زمانی تحقیقات دانشگاهی سودآور می شوند که استاندارد شود.

وی ادامه داد: باید ارتباط صنعت و دانشگاه افزایش یابد و ارتباط مشتری با کالاهای تولیدی داخل مستحکم شود.

مهندس رهنما ازمدیران لایق کهگیلویه وبویراحمد میباشد.مدیرکل اسبق استاندارد کهگیلویه وبویراحمد میباشد که معاونت سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد را در کارنامه کاری خود دارد.



تاریخ انتشار : 17 مهر 1393, 20:06



» اخبار مرتبط:

  • رهنماخبرداد:محکومیت عرضه‌کنندگان کالای غیراستاندارد
  • انتصاب یک مدیرکل جدید در کهگیلویه وبویراحمد
  • مدیرکل استاندارد فارس معارفه شد
  • تخلف درتولید فرآورده های گوشتی در یاسوج/اعضای داخل بدن مرغ در تهیه کالباس و....
  • طلای 14 عیار در راه است !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟