مشروح اخبار


» نمایشگاه عکس بهبهان در اندیشه



نمایشگاه‌ عکس طبیعت و حیات وحش شهرستان بهبهان در فرهنگ سرای اندیشه برپا شد.


نمایشگاه‌ عکس طبیعت و حیات وحش شهرستان بهبهان در فرهنگ سرای اندیشه برپا شد.

به گزرش راک نیوز ؛به نقل از  روابط عمومی فرهنگ سرای اندیشه؛ انجمن بهبهانی های مقیم تهران کرج با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی این شهرستان و با همکاری جمعی از عکاسان خوش ذوق بهبهانی این نمایشگاه را با موضوع طبیعت و حیات وحش از تاریخ 22 تا 29 مهرماه در نگارخانه اندیشه برگزار می‌کند.

 

نوید خواجه پور مدیر روابط عمومی انجمن بهبهانی های مقیم تهران و کرج در این خصوص گفت: بهبهان شهری است در جنوب غربی ایران و جنوب شرقی استان خوزستان که به استناد اشیاء بدست آمده در کشفیات باستان‌شناسی در سال 1361 هجری شمسی قدمت آن به هزاره دوم پیش از میلاد مسیح برمی‌گردد.

 

خواجه پور با اشاره به اهمیت و جایگاه تاریخی این شهر در دوران پیش و بعد از اسلام گفت: آشنایی با ظرفیت های گردشگری، اقتصادی و فرهنگی بهبهان می‌تواند زمینه‌های لازم برای تسریع در توسعه و ارتقاء جایگاه منطقه‌ای و ملی را فراهم آورد.

 

وی با تقدیر از هنرمندانی که با خلق آثار خود زمینه برگزاری این نمایشگاه را فراهم کردند، گفت: این حرکت فرهنگی فرصت خوبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهر کهن و تاریخی است.

 

گفتنی است که این نمایشگاه از 22 لغایت 29 مهرماه در نگارخانه اندیشه واقع در خیابان شریعتی نرسیده به پل سیدخندان در دو نوبت صبح و عصر پذیرای بازدید‌کنندگان خواهد بود

 



تاریخ انتشار : 23 مهر 1393, 13:28



» اخبار مرتبط:

  • برپایی نمایشگاه «سوگواره عکس خط سوم»دربهبهان
  • رئیس جدید میراث فرهنگی بهبهان معارفه شد
  • دفاتر خدمات مسافرتی در کهگیلویه و بویراحمد جز بلیط‌فروشی کاری‌ نمی‌کنند
  • بهبهان شهر فقیرهای تحصیلکرده!
  • مجوز ترانه‌های “حبیب” صادر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟