مشروح اخبار


» اطلاعیه آموزش و پرورش استان بوشهر درباره یک حادثه؛هیچ تخلفی قابل اغماض نخواهد بود.



پس از انتشار گسترده تصاویر دست دانش آموزی در فضای مجازی که احتمال داده می شود به دلیل تنبیه در یکی از مدارس شهرستان متورم و به شدت آسیب دیده است روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش جهت تنویر افکار عمومی اقدام به انتشار به بیانیه ای کرده است .

در این بیانیه که نسخه ای از آن به این پایگاه خبری تحلیلی ارسال شده آمده است ؛


به گزارش راک نیوز  ازبوشهر ؛ پس از انتشار گسترده تصاویر دست دانش آموزی در فضای مجازی که احتمال داده می شود به دلیل تنبیه در یکی از مدارس شهرستان متورم و به شدت آسیب دیده است روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش جهت تنویر افکار عمومی اقدام به انتشار به بیانیه ای کرده است .

در این بیانیه که نسخه ای از آن به این پایگاه خبری تحلیلی ارسال شده آمده است ؛

به نام خداوند مهربان

1. از روزی که اطلاع یافتیم چنین حادثه ای رخ داده است، تمام اهتمام این اداره کل بر بازیابی سلامتی دانش آموز عزیز بوده است که تاکنون اقداماتی به شرح ذیل انجام شده است:  الف) اعزام دانش آموز به مراکز درمانی شیراز به وسیله آمبولانس  ب) رایزنی فشرده و مداوم با مسئولان بیمارستان و پزشکان آن مراکز برای اقدامات عاجل درمانی از طریق مدیرکل، رئیس دانشکاه علوم پزشکی و سایر مسئولان مرتبطپ) حضور و همراهی رئیس آموزش و پرورش گناوه، معاون اداره کل و رئیس اداره روابط عمومی در شیراز  برای تسریع در معالجات پزشکیت) اقدامات حمایتی کامل از خانواده دانش آموز در طول درمان

2. بحمداله پزشک معالج دانش آموز با اطمینان از بهبود دست وی خبر داده و اقدامات درمانی در حال انجام می باشد. 

3. هم چنان که در بند قبلی اشاره شد، مهمترین اولویت ما سلامتی و درمان این دانش آموز می باشد و در این زمینه با خانواده ایشان همراهی لازم و کامل خواهیم نمود.

  4. خانواده گرامی دانش آموز آسیب دیده نیز ضمن ابراز رضایت از همکاری آموزش و پرورش استان از همراهی ویژه آنان تشکر کرده اند.

5. هم چنان که قبلاً تصریح کرده ایم هر گونه تنبیه دانش آموزان، عدول از مقررات محسوب شده و هیچ تخلفی قابل اغماض نخواهد بود.  امّا برای این که خدای نکرده حیثیت حرفه ای همکاران فرهنگی نیز آسیب نبیند رسیدگی به همه ابعاد این مسئله پس از انجام معالجات پزشکی و نظرات پزشکی قانونی اعمال خواهد شد. در پایان، این اداره کل از همکاری همه اصحاب رسانه در زمینه مدیریت خردمندانه افکار عمومی تشکر می نماید. 




تاریخ انتشار : 23 آذر 1393, 00:12



» اخبار مرتبط:

  • 9هزار دانش آموز کهگیلویه وبویراحمد عازم مناطق عملیاتی می شود
  • مرگ دانش آموز کلاس اولی در یاسوج/قلبی که به عشق مهر ازتپیدن ایستاد!
  • واکنش معاون وزیر آموزش و پرورش به ماجرای خودکشی دانش آموز شیرازی
  • چهارشنبه سوری بدون حادثه
  • او تنها به خاطر موبایل خودش را نکشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟