مشروح اخبار


» باز داشت باندآزادي زندانيان با اسناد جعلي درگچساران



 فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد از شناسايي و دستگيري اعضاي يک باند حرفه اي جعل اسناد که به وسيله آنها زندانيان را آزاد مي کردند، خبر داد.


 فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد از شناسايي و دستگيري اعضاي يک باند حرفه اي جعل اسناد که به وسيله آنها زندانيان را آزاد مي کردند، خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از پلیس ؛ سردار"غلامعباس غلامزاده" اظهار داشت: در پي اطلاع واصله مبني بر فعاليت گسترده يک باند جعل اسناد در استان هاي فارس، بوشهر، کهگيلويه و بويراحمد و تهران، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي گفت: در تحقيقات مأموران مشخص شد اعضاي اين باند با سوء استفاده از سندهاي مجهول اقدام به آزادي زندانيان مي کردند.

 

غلامزاده بيان کرد: با تلاش هاي شبانه روزي مأموران انتظامي شهرستان گچساران سر دسته اين باند به همراه دو نفر از اعضاي آن شناسايي و دستگير شدند.

 

فرمانده انتظامي استان همچنين افزود: در بازرسي از مخفيگاه اعضاي اين باند تعداد زيادي اسناد مردمي و برگه هاي سفيد ممهور به مهرهاي دولتي کشف شد.

 

وي در پايان عنوان کرد: تحقيقات مأموران حاکي از آن است که اعضاي اين باند با نفوذ و تباني برخي از کارکنان و مديران دفاتر ادارات مربوطه، اقدام به جعل و سوء استفاده از اسناد مردم مي کردند که دستگيري اين افراد نيز در دستور کار پليس است.



تاریخ انتشار : 1 دی 1393, 22:39



» اخبار مرتبط:

  • باند آزادي زندانيان با اسناد جعلي متلاشي شد
  • انهدام باند سارقان با 45 فقره سرقت در دهدشت
  • دستگيري باند سارقان احشام در کهگيلويه و بويراحمد
  • انهدام باند اغفالگران دختران
  • قتل غم‌ انگيز يک جوان در مراسم عروسي
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟