مشروح اخبار


» شهر جدید خومه زار ممسنی به صورت شش دانگ وقف است



سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان ممسنی گفت :شهر جدید خومه زار ممسنی به صورت شش دانگ وقف موقوفه قاعد شمس الدین یار امیر محمد است

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان ممسنی در مورد تعداد موقوفات این شهرستان اضافه كرد :تعداد موقوفات ممسنی و رستم 320 موقوفه است كه تعداد شش موقوفه منفعتی و314 انتفاعی می باشد.

همچنین وی با توجه به تعامل خوب این اداره با فرمانداری بیان داشت :یك میلیارد و 110 میلیون ریال از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز سال 90 به بقاع و اماكن این شهرستان اختصاص یافته كه 410 میلیون ریال بابت امامزادگان، 530 میلیون ریال به مساجد ، 100 میلیون ریال جهت دفتر خیریه امام جمعه و مبلغ 70 میلیون ریال به حسینیه اختصاص یافته است .

دارابی میزان درآمد موقوفه شهرستان ممسنی را دو میلیارد و هفده میلیون وشصت و پنج هزار ریال اعلام كرد .

وی با توجه به تدابیر خاص رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبركه به قطب های فرهنگی كشور اظهار داشت: این اداره گام های مهمی در زمینه های قرآنی ،فرهنگ اسلامی ،تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف انجام داده است .

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان ممسنی در مورد برنامه های هفته وقف افزود:افتتاح مسجد اسكان عشایر ، مراسم سینه زنی و نوحه خوانی در مصلی نماز،تجلیل از واقفان و خادمان مساجد و هیات امنا ،غبار روبی گلزار شهدا و برگزاری دعای ندبه از برنامه هاست



تاریخ انتشار : 5 بهمن 1390, 14:35



» اخبار مرتبط:

  • ریاست جدید اداره اوقاف کهگیلویه منصوب شد
  • افزون بر 137میلیاردریال از محل دو درصد نفت وگاز به ممسنی اختصاص یافت
  • افتتاح طرحهای هفته دولت دركهگیلویه وبویراحمد
  • 790میلیون ریال به کانونهای مساجد کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می یابد
  • یک لر زبان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟