مشروح اخبار


» تقدیر از استاندار در جهت کاروان همدلی و همزبانی به شهر قلعه رئیسی



رئیس شورای اداری چاروسا با تقدیر از سفر کاروان همدلی و همزبانی که با حضور استاندار به چاروسا سفر کردند از اداراتی که در جهت این سفر میزبانی کردند به خصوص شهرداری و شورای اسلامی شهر قلعه‌رئیسی و آموزش و پرورش تشکر کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه


حیات پرواز عصر  در نشست شورای آموزش و پرورش چاروسا با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای تقرب به خداوند متعال و بالا بردن سطح معلومات دینی است، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماهى است که در آن تمامی مسلمانان جهان به میهمانى خداوند دعوت شده و مورد لطف او قرار می گیرند و ماه رمضان ماهى است که قرآن براى هدایت انسان‌ها در آن نازل شده است.

رئیس شورای اداری چاروسا تصریح کرد: در این ماه، درهای رحمت و مغفرت الهی باز است و باید حداکثر بهره معنوی را ببریم.

به گزارش (حسن آرمند)خبرنگار راک نیوز از چاروسا ، پرواز با بیان اینکه یک ختم قرآن در ماه رمضان برابر با هزار ختم قرآن در ماه‌های دیگر است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید دارالقرآن شهر قلعه‌رئیسی را راه‌اندازی کند تا جوانان بتوانند در جهت طرح اوقات فراغت در جهت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه توجه بیشتری شود.

وی خواستار برگزاری محفل انس با قرآن در ادارات شد و بیان کرد: با تلاوت روزانه، فرد با قرآن انس گرفته و زندگی او با آموزه‌های قرآنی عجین می شود که از اهداف اجرای چنین برنامه‌هایی قرار دادن قرآن‌خوانی در برنامه روزانه و محوری افراد است.

رئیس شورای اداری چاروسا با تقدیر از سفر کاروان همدلی و همزبانی که با حضور استاندار به چاروسا سفر کردند از اداراتی که در جهت این سفر میزبانی کردند به خصوص شهرداری و شورای اسلامی شهر قلعه‌رئیسی و آموزش و پرورش تشکر کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح اوقات فراغت می تواند به دانش‌آموز کمک کند تا جوانان به سراغ برنامه‌های که در جهت تخریب و فاصله گرفتن از درس است جلوگیری کند، تاکید کرد: خانواده‌ها با برنامه‌ریزی مناسب و نظارت کافی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندانشان می‌توانند از تعطیلات تابستان بیش‌ترین بهره را ببرند.

پرواز اذعان کرد: اوقات فراغت دانش‌آموزان مختص به یک اداره و نهاد نیست و باید تمامی ادارات در این زمینه همکاری کنند.

رئیس شورای اداری چاروسا گفت: در کنار کلاس‌های جبرانی و درسی کلاس‌های تفریحی، ورزشی و فرهنگی هم اختصاص داده شود.

وی خواستار همکاری ادارات با طلاب و روحانیون اعزامی به منطقه در ایام ماه مبارک رمضان شدند و از سازمان تبلیغات اسلامی خواستند تا از این طلاب در جهت برنامه اوقات فراغت منطقه استفاده شود

 



تاریخ انتشار : 31 خرداد 1394, 08:28



» اخبار مرتبط:

  • کاروان همدلی و همزبانی در دومین سفر خود روز سه‌شنبه وارد قلعه‌رئیسی می‌شود
  • آغازطرح هجرت با100دانش آموزدرقلعه رئیسی
  • بخشدارچاروسا: مدیرکل ورزش، مشکل ورزشگاه قلعه رئیسی را حل کند
  • مشکل آب شرب قلعه رئیسی جدی است
  • افتتاح نمایندگی ورزش و جوانان درشهرقلعه‌رئیسی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟