مشروح اخبار


» واکنش تاجگردون به فضاسازی های اخیر:انجام امر مردم باباکلان و مارگون برای من هیچ تفاوتی ندارد



اخیراً به دلایل خیرخواهانه یا غیرخیرخواهانه مطالب و مستنداتی در فضای مجازی و سایت‌های محلی مبنی بر تلاش این‌جانب در انجام اقدامی برای حوزه انتخابیه دیگری درج گردیده که موجب برداشت‌های غلط و سوءاستفاده شده است.

لازم است به استحضار برساند...


 

 

به گزارش راک نیوز ،در روزهای گذشته تصویرنامه ای از تاجگردون به نوبخت درشبکه های اجتماعی منتشرگردید که نشان میدهد وی برای شهرستان شده مارگون مکاتباتی انجام داده که این اقدام درخوزه انتخابیه بویراحمد ودنا با واکنش های متفاوتی روبرو بوده و حتی پای آن به نماز جمعه نیز کشیده شد.

دفترنماینده مردم گچساران وباشت درمجلس شورای اسلامی یاداشتی را دراختیار این رسانه قرار دادند که در آن آمده است:

بسمه‌تعالی

با سلام و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هم استانی‌های عزیز در این ماه پرفیض و برکت.

اخیراً به دلایل خیرخواهانه یا غیرخیرخواهانه مطالب و مستنداتی در فضای مجازی و سایت‌های محلی مبنی بر تلاش این‌جانب در انجام اقدامی برای حوزه انتخابیه دیگری درج گردیده که موجب برداشت‌های غلط و سوءاستفاده شده است.

لازم است به استحضار برساند هر سه نماینده استان وظیفه داریم در جهت خدمت به مردم اقصی نقاط مختلف استان خدمت کرده و این فعالیت، امر بدیع و جدیدی نیست.

برای این‌جانب، انجام امر مردم شریف باشت با لوداب و مارگون و دیشموک هیچ تفاوتی ندارد و همچنان که انجام درخواست مردم باشت و باباکلان و مارگون و لنده برای برادران عزیزم آقایان زارعی و بزرگواری هیچ تفاوتی ندارد و چه بسیار مواردی که در حوزه انتخابیه اینجانب با همت این عزیزان انجام و من و مردم شریف حوزه‌ام را مرهون محبت خودشان قرار می‌دهند. لذا انتظار داریم این فعالیت خوب و هماهنگ که موجبات توسعه بهتر و همدلی بیشتر نمایندگان شده است موجب سوءاستفاده قرار نگرفته و اجازه داده شود تا در فضایی مثبت این خدمت خوب خدشه‌دار نشود.

مردم شریف یقین بدانند که راه پیشرفت استانمان این فعالیت هم‌افزاست و قطعاً اینگونه برداشت‌های سوء، خللی در خدمت ما به دیگر مردم عزیز به وجود نخواهد آورد.

امید است با وحدت و همدلی و نیز حذف نگاه‌های تنگ‌نظرانه و تفرقه افکنانه، راه پیشرفت این استان بیشتر از پیش هموارتر گردد. ان شالله.

غلامرضا تاج گردون



تاریخ انتشار : 6 تیر 1394, 12:03



» اخبار مرتبط:

  • دست نوشته رئیس کمسیون برنامه وبودجه مجلس خطاب به مردم استان کهگیلویه وبویراحمد
  • موافقت 3 نماینده کهگیلویه وبویراحمدبا طرح استانی شدن انتخابات
  • راه‌اندازی فرستنده دیجیتالی در دیشموک و چاروسا
  • تذکر"بزرگواری"به مسئولان گاز استان /مسئولان به جای ابهام پیگیرگازرسانی قلعه رئیسی باشند
  • کنایه "تاجگردون"به "بزرگواری":شما مسخره بکنید اما من وصلش میکنم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟