مشروح اخبار


» مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یاسوج برنامه‌های دهه اول محرم در این دانشگاه را تشریح کرد



حجت الاسلام قاسم مقدم با اشاره به زمان بندی برنامه های ماه محرم افزود: مراسم دهه اول محرم در دانشگاه یاسوج از چهارشنبه ۲۲ مهر ماه در مسجد الغدیر دانشگاه آغاز می شود که با هماهنگی مسئولان تشکل ها و هیأت های دانشجویی، میزبانی برنامه های استانی ماه محرم بر عهده دانشگاه یاسوج خواهد بود.


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یاسوج برنامه‌های دهه اول محرم در این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش راک نیوز ؛ حجت الاسلام قاسم مقدم با اشاره به زمان بندی برنامه های ماه محرم افزود: مراسم دهه اول محرم در دانشگاه یاسوج از چهارشنبه ۲۲ مهر ماه در مسجد الغدیر دانشگاه آغاز می شود که با هماهنگی مسئولان تشکل ها و هیأت های دانشجویی، میزبانی برنامه های استانی ماه محرم بر عهده دانشگاه یاسوج خواهد بود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یاسوج به برنامه های عزاداری دانشگاه یاسوج اشاره کرد و گفت: علاوه بر مداحی، زیارت خوانی و برپایی نمایشگاه های مختلف، در این دهه از سخنران های توانمند و با بصیرت دعوت شده تا با حضور در این مراسم باشکوه بر شور و شعور حسینی در فضای دانشجویی بی فزایند.

مقدم حضور دانشجویان در این مراسم معنوی را راهگشای بسیاری از مسائل فرهنگی و سیاسی دانست و گفت: روحانیون و مبلغین در این دهه با طرح مسائل مهم فرهنگی و بصیرت بخشی سیاسی می توانند نقش مهمی در رشد معنوی و فرهنگی دانشجویان ایفا کنند.

وی با تاکید بر نقش آفرینی قابل تامل مداحان در مراسم محرم گفت: استفاده از اشعار و نواهای مناسب که زمینه بسط شور و بصیرت حسینی را فراهم می آورد یکی از مهم ترین وظایف مداحان است.



تاریخ انتشار : 22 مهر 1394, 08:58



» اخبار مرتبط:

  • معاون فرهنگی جدید دانشگاه یاسوج معرفی شد
  • تخفیف ویژه خدمات درمانی برای دانشجویان دانشگاه یاسوج
  • دبیر هیئت نظارت بر تشکل‌های سیاسی دانشگاه‌های آزاد کهگیلویه معرفی شد
  • تودیع و معارفه معاونین دانشجویی و روسای قدیم و جدید دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد دهدشت
  • سبحانی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه لنده شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟