مشروح اخبار


» حاشیه های داغ انتخاباتی ازفارس،بوشهر،کهگیلویه بویراحمد



شنیده می شود فردی که مدعی نمایندگی یکی از گروههای سیاسی شناخته شده است، با مراجعه به یکی از کاندیداها اعلام کرده: در صورتی که 25 میلیون تومان در اختیار من قرار بگیرد، شما را به عنوان کاندیدای این تشکیلات در این حوزه انتخابیه مطرح می کنیم! حراج لیست انتخاباتی در شرایطی است که پتانسیل رای آوری کاندیدای موردحمایت این تشکیلات نیز زیرسوال است! با این حساب کاندیداها باید مراقب اخاذی چنین اشخاصی باشند.

*یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه کهگیلویه که میخواهد درکارزار انتخاباتی عقب نه ماند...


بسته حاشیه های انتخاباتی کاری جدید از خبرنگاران راک نیوز میباشد که شنیده های انتخاباتی خود را از فضای مجازی و رسانه رصد و دراختیار شما مخاطبان گرامی قرار میدهند .

این بسته تا پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر خواهد شد:

*شنیده می شود مدارك تحصيلي كانديداها در صورت خارجي بودن با دقت بيشتري بررسي مي‌شود. ظاهرا مسائل رخ داده درباره برخي مدارك تحصيلي دانشگاه‌هاي خارجي دليل اين موضوع است.

*شنیده می شود فردی که مدعی نمایندگی یکی از گروههای سیاسی شناخته شده است، با مراجعه به یکی از کاندیداها اعلام کرده: در صورتی که 25 میلیون تومان در اختیار من قرار بگیرد، شما را به عنوان کاندیدای این تشکیلات در این حوزه انتخابیه مطرح می کنیم! حراج لیست انتخاباتی در شرایطی است که پتانسیل رای آوری کاندیدای موردحمایت این تشکیلات نیز زیرسوال است! با این حساب کاندیداها باید مراقب اخاذی چنین اشخاصی باشند.

*یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه کهگیلویه که میخواهد درکارزار انتخاباتی عقب نه ماند سایتی به نام خود راه اندازی نمود،البته برخی از کانیدداها که سایت ندارند یا عوضش کانال تلگرام دارند و توفیسبوک فعال هستند یا باخلاقیت!یکی از سایت های خبری کهگیلویه بویراحمد بخاطر اینکه از وی خبری زده باشد مصاحبه چند دقیقه ای وی در ستادانتخابات فرمانداری کهگیلویه را درچند بخش منتشر کرد!.

*بداخلاقی انتخاباتی که مختص به این دوره تنها نمی باشد و همیشه بوده ولی چاشنیش کم وزیاد میشد،این بار دربرخی حوزه های انتخابیه شدت گرفته است.

شنیده ها حاکیست تخریب یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه ممسنی ورستم آنقدردراین روزها درشبکه های اجتماعی وفضای مجازی شدت گرفته که یکی دیگر از رقبای انتخاباتی این حوزه ازاین شیوه تخریب انتقاد کرده وتخریب را بدور از انسانیت دانسته.

*اولین تخلف انتخاباتی درحوزه انتخابیه بویراحمد ودنا گزارش شده و بگفته یک مقام مسئول درفرمانداری دنا ،این نامزد انتخاباتی به دادگاه معرفی شد.

گفته تخلف انتخاباتی وی به راه انداختن کاروان خودرویی در شهر پاتاوه بوده است

*مهندس سيد محمد علي افشاني در جمع هيات هاي اجرايي مراكز حوزه هاي انتخابيه دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: انتخابات تمام خواهد شد ولي آنچه اهميت دارد كارنامه ما بعد از انتخابات است و بايد پاسخگوي آن باشيم و بر اين اساس وظيفه ما اجراي دقيق و درست قانون از ابتدا تا انتهاي برگزاري انتخابات است.

*یکی از کاندیداهای انتخاباتی حوزه کهگیلویه بزرگ در مطلبی منتشرشده درفضای مجازی سایر کاندیداها را به مناظره دعوت کرده.

وی که سابقه حضورش درانتخابات های قبلی تا میانه راه بوده خود را اصلاح طلب از سایر کاندیداهای اصلاح طلب فعلی برشمرده است.

*شش تشكل دانشجويي اصلاح طلب دانشگاه هاي شيراز طي پيامي خطاب به دكتر مصطفي معين، از حضور ايشان در صحنه انتخابات مجلس شوراي شوراي اسلامي تشكر كردند.

بجرسیدمحمد موحد از نمایندگان لرتبارو تاثیرگذار ادوارمجلس که از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا شدند، ابراهیم امینی نماینده سابق ممسنی درمجلس ششم که بعدها نتوانست از شورای نگهبان تایید صلاحیت بگیرد نیز از تهران کاندیدا شد

*شنیده شده کاندیداتوری امینی درتهران درصورت عدم تایید صلاحیت میتواند باعث حمایت ممسنی های مقیم تهران از دکتر وکیلی گردد.

نخبگان ممسنی در تهران هم از آمارجمعیتی بالایی برخوردارهستند و هم برابر مطالب منتشرشده دربرخی شبکه های اجتماعی ،ازکانیداتوری مدیرمسئول روزنامه ابتکار درپایتخت استقبال نمودند.

*یکی از مجریان سابق شبکه استانی دنا که درحوزه انتخابیه ممسنی ورستم نامزد انتخابات شده از مصاحبه با رسانه ها حتی درستاد انتخابات فرمانداری صرف نظرنموده وگفته دراین زمینه "مرقانون" را اجرا میکنه درحالیکه رئیس جمهور و وزیر کشور مصاحبه درستادانتخابات را تبلیغ ندانسته است.

این نامزد خودشو رسانه ای دانسته وبه خبرنگار راک نیوز گفته درموعد قانونی از مصاحبه با رسانه ها استقبال میکند.

 این بسته ادامه دارد......



تاریخ انتشار : 9 دی 1394, 04:43



» اخبار مرتبط:

  • اولین کاندید حوزه انتخابیه دقایقی پیش درفرمانداری کهگیلویه ثبت نام نمود
  • یک کاندید مجلس درکهگیلویه بویراحمد به دلیل تخلف انتخاباتی به دادگاه معرفی شد
  • امکان حضور مژدهی پور در حوزه کهگیلویه قوت گرفت
  • بازگشت مجدد یکی از کاندیداهای ممسنی به عرصه انتخابات
  • لحظه به لحظه با انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم +اسامی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود