مشروح اخبار


» اگر نمی توانید کار کنید رسماً اعلام کنید



شما باید هرچه سریعتر تکلیف مردم را مشخص کنید.اگر نمی توانید کار کنید رسماً اعلام کنید. شما با تجربه هستید و همه موارد در قانون و قرارداد ذکر شده است، شرایط را شما قبول کرده اید به نظر من دلایل شما منطقی نیست....

راک نیوز:alt نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نسبت به ادامه سهل انگاری ها و کندی روند پیشرفت پروژه زیر گذر به مجریان این پروژه هشدار داد و گفت :سهل انگاری ها در زمینه زیرگذر پذیرفته نیست .

غلامرضا تاجگردون که در نشست با کارفرما، مجریان، ناظران، کارشناسان زیرگذر گچساران که در محل زیر گذر تشکیل شده بود ،سخن می گفت، افزود: اگر پیمانکار در وسط کار احساس ضرر کند می تواند به کارفرما موضوع را اعلام کند تا درباره آن پروژه و پیمانکار تصمیم بگیرد.

وی خطاب به پیمانکار این پروژه اظهار کرد: اگر نمی توانید کار کنید رسماً اعلام کنید. شما با تجربه هستید و همه موارد در قانون و قرارداد ذکر شده است، شرایط کارفرما را شما قبول کرده اید به نظر من دلایل شما منطقی نیست.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر نمی توانید برای ادامه پروژه کار کنید، همین امروز کار را تمام کنید، کارفرما نیز شما را یا خلعیت می کند و یا فسق قرار داد کرده یا پیمانکاری را جانشینی شما خواهد کرد.

تاجگردون در پاسخ به پیمانکار که عدم ارائه شاخص های تعدیل جدید را عاملی برای کندی پیشرفت پروژه اعلام کرده ، تصریح کرد: دولت مطابق قانون می تواند هر سه ماه شاخص های تعدیل را اعلام کند و این قاعده ای الزام آور برای دولت نیست و در شرایط پیمان شما نیز این گونه نیامده که دولت حتماً باید شاخص ها را اعلام کند.شما باید هرچه سریعتر تکلیف مردم را مشخص کنید.

وی خطاب به پیمانکار ادامه داد:مسائل حاشیه ای را مطرح نکنید، رابطه شما با کارفرما یک رابطه کاملاً مشخص است اما اگر به یاد آورید روزی که شما پروژه را در دست گرفتید به شما گفتم کسی این پروژه را در شهر خود شروع نمی کند حالا هم باید جور مشکلاتش را بکشید و در همان زمان صحبتهایی که با مشاور طرح داشتم او زیر گذر را برای گچساران ضروری نمی دانست.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی آقای خادمی به عنوان یک پیمانکار واقعاً سرمایه شهر ما است و باید کمک کنیم مشکلاتش نیز حل شود و بنده به عنوان نماینده در حد توانم پیگیر این موضوع خواهم بود و حتی موضوع شاخص تعدیل را نیز در سطح کلان پیگیری خواهم کرد.

همچنین "غلامرضا پاکدل "، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز خواستار همدلی مدیران و مردم برای به سرانجام رسیدن پروژه زیر گذر شد.

وی افزود: هر سازمان باید از منافع خود بگذرد. ما بخشی از پروژه را از محل حسابهای جاری نفت پیگیری کردیم و این تنها به خاطر حل مشکلات مردم بود.حداکثر اختیارات مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب برای این پروژه ده میلیارد تومان بود که مجوز آن را نیز از آن گرفتیم.

پاکدل اضافه کرد: خادمی پیمانکار پروژه با وجود مشکلات نقدینگی که به سراغ نفت آمد اما او به کارش ادامه داد، او برای ما قابل احترام است و باید به سراغ حل مشکلاتش در این پروژه برویم.

همچنین سجاد پور معاون سیاسی فرماندار گچساران نیز حجت را بر پیمانکار تمام شده دانست و گفت :پیمانکار باید به افزایش نیروهای فنی و کمیت کارکنان و شیفتها، اقدام فوری کند.

نصراله خادمی پیمانکار زیرگذر گچساران نیز گفت:آن موقع که می توانستیم کار کنیم با توجه به مشکلاتی که وجود داشت، نشد، اکنون که موانع و فیبر نوری برداشته شده است موجب شده که نتوانیم کار کنیم، در حال حاضر بیش از 40درصد در پروژه زیرگذر کار انجام شده اما با وضعیت فعلی و با برآورد ما سه میلیارد و 400میلیون تومان ضرر خواهیم کرد

ایسنا



تاریخ انتشار : 31 تیر 1391, 13:11



» اخبار مرتبط:

  • پیش‌بینی اتمام زیرگذر گچساران میسر نیست
  • پیمانکار بیمارستان 96 تختخوابی گچساران حاضر به کار نیست
  • تاکید تاجگردون بر شتاب بخشی روند ساخت زیرگذر گچساران
  • گلایه های تاجگردون /تاخیر در پروژه ها وکاهلی در نظارت
  • خبرتلخ برای برخی مالکین/اماکن تجاری سد راه زیرگذر گچساران تخریب می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟