مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه و بویراحمد:فصل‌الخطاب انتخابات قانون است



«موسی خادمی» در نشست همایش هیئت‌های اجرایی، نظارت و بررسی شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده افزود: انتخابات مهم‌ترین جلوه و نمود عینی و یک ابزار چرخش قدرت است که به دنباله آن نشاط و تحرک در جامعه ایجاد می‌شود.


به گزارش راک نیوز از دهدشت ، «موسی خادمی» در نشست همایش هیئت‌های اجرایی، نظارت و بررسی شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده افزود: انتخابات مهم‌ترین جلوه و نمود عینی و یک ابزار چرخش قدرت است که به دنباله آن نشاط و تحرک در جامعه ایجاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امنیت مهم‌ترین تولید در امر انتخابات است و امنیت و انتخابات رابطه‌ای متفاوت با هم دارند به گونه‌ای که بدون انتخابات امنیت معنایی ندارد و بالعکس.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص امنیت و آبرو در امر انتخابات، فلسفه انتخابات را تولید امنیت دانست و تصریح کرد: باید در مسأله انتخابات آرامش، امنیت و حیثیت جامعه در نظر گرفته شود.

خادمی از انتخابات به‌عنوان یک پروژه در فرآیند دموکراسی یاد کرد و گفت: این پروژه باید در یک بازه زمانی تعریف و به اتمام برسد.

به گفته خادمی، یکی از علل عقب‌ماندگی استان ما این است که پس از اتمام انتخابات بعد از 8 اسفند درگیر بحث‌های انتخاباتی هستیم.

وی چنین نگاه به انتخابات را افراطی دانست و گفت: در این چهار سال اخیر بیشترین وقت در خصوص بحث انتخابات بود، کمتر کسی پیگیر پروژه‌های اقتصادی و عمرانی استان بود.

خادمی فصل‌الخطاب همه مسائل را قانون برشمرد و افزود: تعامل در قانون بسیار خوب تعریف شده خصوصاً بین اجرا و نظارت، باید با رعایت کردن قانون تلاش در مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری انتخاباتی سالم را خواستار شد و اظهار کرد: دولت به‌عنوان سیاسی‌ترین نهاد دنبال بالا آمدن کسی است که با سلیقه آن هماهنگ باشد.

خادمی حرکت سیاسی معطوف به کسب قدرت را برای رسیدن به توسعه دانست و گفت: این بدان معنی نیست که دولت به روش ناصحیح به این دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: حرکت هر کدام از عوامل اجرایی و مسئولان تضمین‌کننده حق مردم است و هیچ‌کدام آزاد نیستیم هر حرکتی را انجام دهیم که حیثیت دیگران دچار مشکل شود.

خادمی تصریح کرد: سعی کنیم کسی را از صندوق بیرون بیاوریم که بتواند اقتدار و امنیت این منطقه را افزایش و نسبت به رفع محرومیت‌ها و توسعه آن تلاش کنند.



تاریخ انتشار : 17 دی 1394, 22:33



» اخبار مرتبط:

  • شهرک صنعتی دشت مازه دهدشت فرصت خوبی برای ورود سرمایه‌گذاران به کهگیلویه است
  • استاندارکهگیلویه وبویراحمد برخورد فیزیکی با مأموران آب و فاضلاب این استان،‌ رامحکوم کرد
  • گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
  • هشدار شورای نگهبان به هرگونه تبلیغ زودهنگام انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ممنوعیت حضور مدیران کهگیلویه و بویراحمدی در همایش‌های سیاسی انتخاباتی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟