مشروح اخبار


» تاجگردون تفنگش را پس داد؛ به هیچ شکار و پرنده‌ای تیر نینداخته ام+عکس



منتخب مردم گچساران دردهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی ضمن تقدیر و تشکر از وی و با یادآوری آنکه در همه عمر از طرفداران جدی حفاظت از جانداران و محیط ‌زیست بوده‌ام و به هیچ شکار و ...


نماینده مردم گچساران و باشت، تفنگی که در یکی از همایش ها به وی هدیه داده شده بود را به هدیه دهنده بر خواهد گرداند.

به گزارش (زینب محمدی )خبرنگار راک نیوز از گچساران، پیش از این و به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)روز زن و عید باستانی نوروز جشن بزرگ قشقایی های شهرستان گچساران با حضور غلامرضا تاجگردون درسالن شریعتی این شهربرگزار شد و در آن مراسم یکی از حضار به رسم یادبود تفنگ خود را به نماینده مردم گچساران و باشت هدیه داد.

تاجگردون تفنگش را پس داد؛  به هیچ شکار و پرنده‌ای تیر نینداخته ام+عکس

منتخب مردم گچساران دردهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی ضمن تقدیر و تشکر از وی و با یادآوری آنکه در همه عمر از طرفداران جدی حفاظت از جانداران و محیط ‌زیست بوده‌ام و به هیچ شکار و پرنده‌ای تیر نینداخته، ابراز امیدواری کرد که این اسلحه هرگز به‌سوی جانداری نشانه نرود و به‌عنوان سمبل دفاع از کیان اسلامی و ناموس و شرف مردم این سرزمین نزد شما نگهداری شود.

تاجگردون در این باره نوشته  است:

به نام خدا

برادر و دوست ارجمندم جناب آقای بنیامین قلی پور

با سلام

از اینکه به‌رسم زیبای عشیره و سنت ارزشمند ایلمان بزرگواری فرموده و تفنگ پرون ساچمه زنی خود را در جشن زیبای ایل بزرگ قشقایی به این‌جانب که خادم مردم هستم هدیه فرمودید، صمیمانه متشکرم.

این اقدام غرورانگیز نشان از شأن و منزلت خانوادگی حضرت‌عالی دارد، لذا ازآنجاکه در همه عمرم از طرفداران جدی حفاظت از جانداران و محیط ‌زیست بوده‌ام و به هیچ شکار و پرنده‌ای تیر نینداخته و انشاالله نخواهم انداخت، اجازه می‌خواهم تا این متاع گران‌بها که نماد مقاومت زنان و مردان غیرتمند دیارمان است را مفتخرانه و مجدد تقدیم حضرت‌عالی نمایم.

امیدوارم که این اسلحه هرگز به‌سوی جانداری نشانه نرود و به‌عنوان سمبل دفاع از کیان اسلامی و ناموس و شرف مردم سرزمینم نزد شما نگهداری شود.

تشکر قلبی صمیمانه مرا مجدداً بپذیرید.

غلامرضا تاج گردون



تاریخ انتشار : 18 فروردین 1395, 13:40



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک نماینده مردم کهگیلویه بزرگ به دکتر تاجگردون
  • عقاب "مارخور "توسط شهروند کهگیلویه وبویراحمدی در حله استان بوشهر راهسازی شد
  • دست نوشته رئیس کمسیون برنامه وبودجه مجلس خطاب به مردم استان کهگیلویه وبویراحمد
  • انتقاد دوستداران محیط زیست از تاجگردون+عکس
  • قشقایی ها اتحادتان مبارک
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟