مشروح اخبار


» پرشدن ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد / مراجعه روزانه سه تا پنج نفر برای طلاق به بهزیستی



رئیس بهزیستی کهگیلویه روز چهارشنبه در نشست شورای اجتتماعی گفت: چهار مرکز ترک اعتیاد در این شهرستان وجود دارد که با توجه به پرشدن ظرفیت آنها جوابگوی افراد معتاد نیست

غضمان گنجیانی با اشاره به افزایش روبه رشد پدیده طلاق توافقی در سطح شهرستان افزود: روزانه سه تا پنج زوج برای طلاق به بهزیستی کهگیلویه مراجعه می کنند.

وی کاهش سن اعتیاد جوانان به 15 سال را


به گزارش خبرنگار راک نیوز رئیس بهزیستی کهگیلویه روز چهارشنبه در نشست شورای اجتتماعی گفت: چهار مرکز ترک اعتیاد در این شهرستان وجود دارد که با توجه به پرشدن ظرفیت آنها جوابگوی افراد معتاد نیست

غضمان گنجیانی با اشاره به افزایش روبه رشد پدیده طلاق توافقی در سطح شهرستان افزود: روزانه سه تا پنج زوج برای طلاق به بهزیستی کهگیلویه مراجعه می کنند.

وی کاهش سن اعتیاد جوانان به 15 سال را زنگ خطری برای جامعه دانست و اظهارکرد: مصرف شیشه در بین دختران شهرستان به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است.

رئیس بهزیستی کهگیلویه پدیده خودکشی در سطح شهرستان را نیز از دیگر معضلات اجتماعی دانست و افزود: راهکارهای لازم برای مقابله با این پدیده شوم لازم است.

گنجیانی یکی دیگر از معضلات اجتماعی شهرستان را دختران فراری ذکر کرد و گفت: طی 40 روز گذشته چهار دختر از منزل خود فرار کردند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه نیز در این نشست افزود: با توجه به افزایش روز افزن معضلات اجتماعی در سطح شهرستان عدم ارائه آمار از سوی مسئولان نوعی بی توجهی مسئولان به این معضلات داست.

غفار شفایی اضافه کرد: هر چند خودکشی منجر به مرگ در سطح شهرستان کاهش پیدا کرد ولی در ماه بیش از 30 نفر به علت خودکشی ناموفق در بیمارستان بستری می شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به صدمات وارده هزینه هخای زیادی برای درمان این افراد نیز نیاز است.

در این جلسه مسئولان از خبرنگاران خواستند که آمار را انتشار ندهند.

 



تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1395, 15:04



» اخبار مرتبط:

  • آماده باش اورژانس اجتماعی دهدشت در ایام نوروز
  • براساس یک آمار رسمی:دختر وپسرای "دهدشتی" میلی به ازدواج ندارند!
  • حمایت بهزیستی کهگیلویه از89 نفردانشجوی معلول
  • نمایشگاه خدمات بهزیستی در كهگیلویه برپا شد
  • کهگیلویه به عنوان یک شهرستان پاک ازمواد مخدر معرفی شود.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟