مشروح اخبار


» دستگيري دو سارق حرفه اي در "گچساران"



فرمانده انتظامي شهرستان گچساران از کشف 8 فقره پرونده سرقت با دستگيري دو سارق حرفه اي در گچساران و کشف اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ "علي كرم بازيان" در گفتگو با راک نیوز در تشريح اين خبر گفت


دستگيري دو سارق حرفه اي در "گچساران"

فرمانده انتظامي شهرستان گچساران از کشف 8 فقره پرونده سرقت با دستگيري دو سارق حرفه اي در گچساران و کشف اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ "علي كرم بازيان" در گفتگو با راک نیوز در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره انواع سرقت از جمله ؛ محتويات داخل خودرو ، سرقت گوشي و كش رو زني و ... ، شناسايي و دستگيري اين باند در دستور کار ماموران کلانتري 11 گچساران قرار گرفت.

سرهنگ بازيان گفت: ماموران دایره تجسس کلانتري 11 علي آباد گچساران با شگردهاي پليسي و انجام کارهاي اطلاعاتي و پليسي توانستند اعضاي باند سارقان را شناسايي با هماهنگي قضايي در يکي از محلات شهر گچساران دستگير نمايند.

فرمانده انتظامي شهرستان در ادامه افزود: دو متهم اين پرونده که اقدام به سرقت منزل و محتويات خودرو مي نمودند نسبت به 8 فقره سرقت محتويات داخل خودرو ، سرقت گوشي و كش رو زني و ... اعتراف کردند.

سرهنگ بازيان با اشاره به انتقال متهمان به مراجع قضايي جهت سير مراحل قانوني خاطرنشان کرد تصريح کرد: از مخفيگاه متهمان تعدادي از اموال مسروقه كشف و ضبط گرديد.

فرمانده انتظامي شهرستان  گچساران در خاتمه به شهروندان و رانندگان توصيه نمود از قرار دادن اشياء قيمتي ، کيف دستي و مدارک در خودرو هنگامي که خودرو در حالت پارک قرار دارد خودداري و وسايل نقليه را در پارکينگ عمومي و در مکان هاي مطمئن پارک نمايند



تاریخ انتشار : 7 خرداد 1395, 11:19



» اخبار مرتبط:

  • دستبند پليس بر دستان سارق و کشف 10 فقره سرقت در "گچساران"
  • دستگیری اعضای دو باند سرقت وسايل داخل خودرو در "گچساران"
  • دستگيري 5 سارق حرفه اي در گچساران/مردم به توصيه هاي پليس توجه كنند
  • بازداشت 3 سارق حرفه ای خودرو درگچساران+عکس
  • دستگیری دو سارق حرفه ای هنگام سرقت در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟