مشروح اخبار


» دستگيري 5 سارق حرفه اي در گچساران/مردم به توصيه هاي پليس توجه كنند



فرمانده انتظامي شهرستان گچساران گفت : با گشت زني هاي هدفمند ماموران كلانتري 11 علي آباد در نقاط جرم خيز و حاشيه شهر، 5 سارق حرفه اي در اين شهرستان  دستگير گرديد.


دستگيري 5 سارق حرفه اي در گچساران/مردم به توصيه هاي پليس توجه كنند

فرمانده انتظامي شهرستان گچساران گفت : با گشت زني هاي هدفمند ماموران كلانتري 11 علي آباد در نقاط جرم خيز و حاشيه شهر، 5 سارق حرفه اي در اين شهرستان  دستگير گرديد.

سرهنگ "علي كرم بازيان" در گفت و گو با راک نیوز در تشريح اين خبر بيان کرد: ماموران كلانتري 11 علي آباد با گشت زني هاي هدفمند و نامحسوس، از ابتداي ارديبهشت ماه سال جاري تا كنون موفق شدند 5 سارق حرفه اي را دستگير و 9 پرونده سرقت را كشف كنند.

وي بيان داشت: پرونده سرقت ها از نوع سرقت وسايل آبياري از باغات روستاي چهاربيشه و روستاهاي اطراف ، محتويات خودرو، دخل زني با زور و اجبار در مغازه و سرقت كابل برق و اماكن خصوصي بوده است.

سرهنگ بازيان در ادامه ، مهم‌ترين وظيفه پليس را برقراري نظم وامنيت در جامعه دانست و بيان داشت: يكي از راه هاي منطقي و اصولي براي دستيابي به امنيت اجتماعي، جدي گرفتن نقش مشاركت مردمي در همه عرصه هاي امنيت مي باشد.

فرماندهي انتظامي شهرستان گچساران در پايان اظهار داشت: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم و امنيت،ارتقاء احساس امنيت شهروندان تلاش مي كند و از شهروندان درخواست داريم ضمن توجه به توصيه هاي پليسي در خصوص پيشگيري از سرقت ،ضريب امنيت اموال خود را با استفاده از تجهيزات ايمني و بازدارنده بالا برندو در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به مركز فوريت هاي پليس 110 گزارش دهند



تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1395, 22:23



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری اعضای دو باند سرقت وسايل داخل خودرو در "گچساران"
  • آمادگي پليس گچساران در انتظام بخشي ترافيكي و انتظامي روزهاي پاياني سال و تعطيلات نوروز
  • 11 سارق در شهرستان گچساران دستگیر شدند
  • دستگيري سارقي كه با كلنگ گاو صندوق مي‌دزديد
  • جيب‌بري در صف مرغ دولتی!!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟