مشروح اخبار


» فرماندار گچساران : حضور بانوان در پست های مدیریتی گامی در برطرف کردن مشکلات آنان



عبدالرحیم رحیمی در جلسه کارگروه امور بانوان نخستین گام در برطرف کردن بخشی از مشکلات زنان را حضور آنان در سمت های مدیریتی عنوان کرد و گفت: این قشر نیز باید با افزایش توانمندی های خود در این زمینه تلاش کنند.


فرماندار گچساران : حضور بانوان در پست های مدیریتی گامی در برطرف کردن مشکلات آنان

عبدالرحیم رحیمی در جلسه کارگروه امور بانوان نخستین گام در برطرف کردن بخشی از مشکلات زنان را حضور آنان در سمت های مدیریتی عنوان کرد و گفت: این قشر نیز باید با افزایش توانمندی های خود در این زمینه تلاش کنند.

رحیمی با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید به بانوان افزود: در سفر اخیر هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد 2 طرح ورزشی ویژه بانوان این شهرستان تامین اعتبار شد.

فرماندار گچساران ادامه داد: این طرح ها شامل ساخت سالن چند منظوره و استخر شنا است که بزودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی گفت: مسائلی نظیر کارآفرینی و اشتغال، آموزش بانوان، ورزش و اوقات فراغت زنان و دختران روستایی و عشایری از مهمترین حوزه های در حال پیگیری و انجام است.

رحیمی نخستین گام در برطرف کردن بخشی از مشکلات زنان را حضور آنان در سمت های مدیریتی عنوان کرد و گفت: این قشر نیز باید با افزایش توانمندی های خود در این زمینه تلاش کنند.

فرماندار در ادامه گفت: بیش از 600 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی، سرمایه ای، 2 درصد نفت و ماده 180 به دستگاه های اجرایی این شهرستان اختصاص یافت.

از مجموع اعتبارات عمرانی مصوب افزون بر 310 میلیارد ریال از محل 2 درصد نفت، 180 میلیارد ریال ماده 180 و مابقی از محل اعتبارات استانی است.

وی بیان کرد: این میزان اعتبار برای ساخت، مرمت و تکمیل پروژه های عمرانی اداره های دولتی این شهرستان اختصاص یافته است.

رحیمی با اشاره به اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالا در شهرستان تصریح کرد: در صورت تامین و جذب کامل اعتبارات عمرانی مصوب ، بخش عمده ای از طرح های نیمه تمام گچساران تکمیل خواهد شد. 

وی اظهار داشت: 165میلیارد ریال اعتبار، امسال برای طرح های عمرانی شهرداری دوگنبدان در نظر گرفته شده است.

فرماندار گچساران افزود: 65 میلیارد ریال از این میزان اعتبارات به حوزه راه و 54 میلیارد ریال به طرح های جهاد کشاورزی این شهرستان اختصاص یافت.

وی ابراز کرد: 42میلیارد ریال از محل اعتبارات سال 95 این شهرستان برای بهسازی و تکمیل طرح های عمرانی آموزش و پرورش این شهرستان اختصاص یافت



تاریخ انتشار : 7 شهریور 1395, 15:47



» اخبار مرتبط:

  • 9میلیارد ریال از اعتبارات محل ماده 10و 12 گچساران جذب شد
  • کسب مقام نخست گچساران در مشارکت انتخابات بین شهرستان های هشت گانه استان
  • 57طرح عمرانی هفته دولت در گچساران به بهره برداری می رسد
  • تأمین اعتبار 18طرح گچساران در سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه وبویراحمد
  • 233میلیارد ریال اعتبار در دولت یازدهم برای توسعه و بهسازی جاده های ارتباطی باشت هزینه شده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟