مشروح اخبار


» آخرین جزئیات از حادثه در کارخانه سیمان بهبهان+ اسامی کشته شدگان



مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان با بیان این که مصدومان این حادثه به بیمارستان شهیدزاده بهبهان انتقال یافتند، افزود:‌ همچنین یک نفر زیر آوار باقی مانده که نیروهای امدادی در حال تلاش برای خارج کردن وی هستند.


مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان با بیان این که مصدومان این حادثه به بیمارستان شهیدزاده بهبهان انتقال یافتند، افزود:‌ همچنین یک نفر زیر آوار باقی مانده که نیروهای امدادی در حال تلاش برای خارج کردن وی هستند.

به گزارش  خبرنگار راک نیوز از بهبهان ؛یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی فرو ریختن داربست با قالب های بتنی در پروژه بگ هوس کارخانه سیمان بهبهان متاسفانه تاکنون ۳ نفر از کارگرانی که در حال بتن ریزی این پروژه بودند، جان باختند.

 

وی در خصوص نحوه بروز حادثه توضیح داد: پروژه گسترده ی بگ هوس کارخانه سیمان بهبهان با هدف کاهش آلاینده های ناشی از این کارخانه صورت می گیرد. نصب سیستم فیلتراسیون این پروژه نیازمند اجرای فونداسیون و سازه بتنی داشته که امروز آخرین مرحله بتن ریزی بود.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: تمام تمهیدات فنی و امکان پذیر برای این پروژه در نظر گرفته شده بود ولی عدم رعایت موارد استاندارد در لحظه بتن ریزی موجب بروز این حادثه شد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه سهل انگاری توسط نیروهای مجری طرح، در لحظه پمپ و تزریق بتن با ارتفاع کامل و بارگذاری آنی در یکی از کنسول ها، سبب بروز این حادثه تلخ و ناگوار شد.

 

وی در خصوص تعداد کشته و زخمی های این پروژه گفت: کل افرادی که از کارخانه سیمان بهبهان به بیمارستان منتقل شدند ۴ نفر بوده است.

 

این منبع آگاه حضور و تجمع مردم در کارخانه سیمان جهت کمک را تکذیب کرد و گفت: شرایط کاملا عادی است و جهت اطمینان از اینکه فرد دیگری دچار حادثه نشده اقداماتی صورت گرفته و محوطه بطور کامل جستجو شده است.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از کشته شدن 3 نفر در حادثه ریزش آوار در کارخانه سیمان بهبهان خبر داد.

 

رضا رفیعی گفت: در حادثه ریزش آوار که ساعت 10:30 صبح امروز (12 مهر) در کارخانه سیمان بهبهان رخ داد، 2 نفر زخمی شدند و 3 نفر جان باختند.

 

«حسین قطب نشان» ، «محمد پروازی » و«حسین جوانمردیان » سه کارگر کشته شده و«صمد طیب» و«رحمان دولت پرور »  کارگران مصدوم این حادثه هستند.

 در حال حاضر «صمد طیب» و«رحمان دولت پرور »  در بخش مراقیت های ویژه بیمارستان بهبهان بستری‌اند.

به گزارش راک نیوز ؛حسین ملک‌ خدایی‌ حسنوند فرماندار بهبهان درتشریح حادثه ، اظهارداشت: صبح امروز پیمانکاران ساختمانی در محوطه کارخانه مشغول به کار ساختمانی بوده و به علت غیر استاندار بودن سقف ،سقف ریزش می‌کند.

 

وی افزود: در این حادثه 3 کارگر جان باختند و چند نفر مصدوم شدند، که وضعیت عمومی مصدوین روبه بهبودی است.



تاریخ انتشار : 12 مهر 1395, 15:23



» اخبار مرتبط:

  • تصادف در محور بهبهان - گچساران 9 کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • 2 جان باخته در محور بهبهان - رامهرمز
  • شش کشته و زخمی حاصل انفجار لحظه ای در کارخانه ساخت فوم درشیراز+تصاویر
  • 6کشته ومجروح درپی تصادف در جاده گچساران-بهبهان+عکس
  • تصادف مرگبار با پنج کشته ومجروح در لیشترگچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود