مشروح اخبار


» شفاف سازی بازرسی کهگیلویه و بویراحمد :استخدام‌های بی‌ضابطه ادارات به نحوی که در رسانه‌ها منتشر شده را تایید نمی‌کنیم



رئیس سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به اینکه آیا خبرهای منتشر شده در رسانه‌های استان در خصوص استخدام‌های بی‌ضابطه و فله‌ای را تایید می‌کنید یا خیر گفت: کلیاتی که در رسانه‌ها است را ما به هیچ وجه اصلش را تایید نمی‌کنیم.

تقوی در پاسخ به این سوال که جذب و استخدام بی‌ضابطه در برخی ادارات


اظهارات صریح رئیس یازرسی استان کهگیلویه وبویراحمد پایانی است برسناریو تخریب مدیران دولتی در استان.

اگرچه نمی توان عملکرد مدیران را بی کم وکاست ستود اما باید پذیرفت هجمه وارده بربرخی مدیران تحت عنوان استخدام های غیر قانونی تلاشی ناکام برای خذشه دار نمودن عملکرد دولت تدبیر و امید بوده است.

این هجمه ها درحالی طی هفته های گذشته فضای جامعه را درکهگیلویه وبویراحمد ملتهب نموده بود که برخی از عملکرد نهادهای نظارتی همچون سازمان بازرسی به کلی غافل شده بودند.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ رئیس سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استخدام‌های بی‌ضابطه ادارات استان را به نحوی که در رسانه‌ها منتشر شده را تایید نمی‌کنیم.

سید مهدی تقوی  در جمع خبرنگاران در پاسخ به  استخدام‌های بی‌ضابطه در برخی ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در جلسه روز گذشته که در استانداری استان برگزار شد قرار شد این موضوع را به دقت بررسی کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به اینکه آیا خبرهای منتشر شده در رسانه‌های استان در خصوص استخدام‌های بی‌ضابطه و فله‌ای را تایید می‌کنید یا خیر گفت: کلیاتی که در رسانه‌ها است را ما به هیچ وجه اصلش را تایید نمی‌کنیم.

تقوی در پاسخ به این سوال که جذب و استخدام بی‌ضابطه در برخی ادارات تا حدودی تایید شده گفت: استخدام‌های بی‌ضابطه به این صورتی که در رسانه‌ها بیان شده را تایید نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این موضوع به دقت توسط بازرسی استان بررسی می‌شود، افزود: اگر مورد تخلفی باشد وظیفه ما گزارش به مراجع ذیل صلاح است.

تقوی با اشاره به اینکه مدت 5 سال است هیچ‌گونه استخدامی نداشتیم، در پاسخ به اینکه حتی اگر بیمه برای یک شخص واریز شود، بعد از چند سالی استخدام می‌شود، گفت: اگر شخصی از طرف یک شرکت خصوصی وارد شود، تا شرکت دولتی زمین تا آسمان فرق دارد.

 



تاریخ انتشار : 26 آذر 1395, 12:23



» اخبار مرتبط:

  • واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به استخدام‌های غیراصولی
  • عدالت استخدامی در ادارات کهگیلویه و بویراحمد رعایت شود
  • قدردانی دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد رسانه‌ها/مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد:با این رسانه‌ها برخورد کنید!
  • صدورحکم انفصال ۹ ماهه برای یکی از مدیر ان در کهگیلویه وبویراحمد
  • استخدام در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بدون اطلاع رسانی/ بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در استخدام مستثنی است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟