مشروح اخبار


» باهنر : انتخاب ۵ نامزد در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب



دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، پنج نامزد انتخاب و به شورای مرکزی جبهه معرفی می شود.


دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، پنج نامزد انتخاب و به شورای مرکزی جبهه معرفی می شود.به زارش راك نيوز به نقل از مهر ؛ محمدرضا باهنر عصر امروز در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه مجمع ملی دوم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شاید اواسط فروردین برگزار شود، اظهار داشت: در مجمع دوم، ۵ نامزد انتخاب و تحویل شورای مرکزی جبهه داده می شود و دیگر این شورای مرکزی است که از میان آن ها، یک نفر را انتخاب خواهد کرد و احتمالا یک نامزد ذخیره هم برای شرایط غیرمترقبه باقی خواهد ماند.

وی با خوب ارزیابی کردن تجربه تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزود: اگر اتفاق نامیمونی رخ ندهد، ان شاالله نتایج، مثبت خواهد بود؛ چه پیروزی حاصل شود چه نشود، جبهه مردمی می تواند پایه و اساس خوب و سازمان یافته ای باشد و در مسیر هم اصلاح شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که در دوره آینده انتخابات، نیروهای انقلاب موفق شوند. در مجمعی که قرار باشد همه در کنار هم قرار بگیرند و از بدنه جریان اصولگرایی نیروهایی را انتخاب کنند، کار شاقی باید انجام می شد که البته بی عیب و نقص هم نبود.

باهنر افزود: یکی از علل شکست ما در انتخابات قبلی همین تفرقه و تعدد کاندیداها بود که امیدواریم این دوره چنین اتفاقی نیفتد، اما این بدین معنا نیست که همه جامعه اصولگرایی را پوشش بدهند، بعضی مظلوم هستند و برخی فراموش شده بودند که به هر حال کار باید آرام آرام پخته شود و با عیب و نقص کمتری انجام بگیرد.

 



تاریخ انتشار : 8 اسفند 1395, 00:35



» اخبار مرتبط:

  • 21 نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری
  • کاندیداتوری باهنر قطعی شد
  • اعضای ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری انتخاب شدند
  • جدایی 5 عضو شاخص ازجبهه پایداری/ آقا تهرانی دبیرکل و محصولی قائم مقام جبهه پایداری شد
  • کاندیداهای جبهه پیروان برای انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود