مشروح اخبار


» یک نماینده اصلاح طلب مجلس خبر داد: رای نیاوردن 3 وزیر قطعی است



غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مورد کابینه پیشنهادی روحانی گفت: کابینه معرفی شده از سوی روحانی رضایت بخش نیست و به نظر می‌رسد این افراد نتوانند مشکلات مردم را با توجه به وعده‌های رئیس جمهور حل کنند.


به گزارش خبرنگار سیاسی راک نیوز ؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مورد کابینه پیشنهادی روحانی گفت: کابینه معرفی شده از سوی روحانی رضایت بخش نیست و به نظر می‌رسد این افراد نتوانند مشکلات مردم را با توجه به وعده‌های رئیس جمهور حل کنند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس ادامه داد: کشور بسیار مدیران قوی تری از کسانی که به عنوان تیم اقتصادی دولت معرفی شدند وجود دارد. این افراد نمی‌توانند حلال مشکلات اقتصادی کشور باشند. عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد نظر مجلس در رابطه با معرفی رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور خاطر نشان کرد: در مورد وزیر کشور پیشنهادی ابهاماتی وجود دارد که رحمانی فضلی باید با آنها در مجلس پاسخ دهد. وی افزود: اوضاع رحمانی فضلی با توجه به این ابهامات جالب نیست. نماینده مردم رشت در مورد وضعیت دیگر وزرا گفت: اوضاع جهرمی ( وزیر پیشنهادی ارتباطات) نیز در بین نمایندگان خوب نیست. اوضاع بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اصلا خوب نیست. وی تصریح کرد: ما در جامعه آموزش و پرورش کسانی را داریم که می‌توانند این وزارت‌خانه را به راحتی اداره کنند. جعفرزاده در پایان خاطر نشان کرد: افتادن سه وزیر یعنی ( بطحایی، جهرمی و رحمانی فضلی) قطعی است. در این میان اگر وزیر پیشنهادی کشور بتواند ما را قانع کند شاید بتواند رای بیاورد. البته باید گفت احتمال قانع شدن ما کم است. /عصرایران



تاریخ انتشار : 18 مرداد 1396, 00:14



» اخبار مرتبط:

  • قرعه تغییر در کابینه روحانی به نام چه کسانی زده خواهد شد؟؟
  • سیدعلی‌محمد بزرگواری پیش‌بینی کرد :عدم رأی اعتماد مجلس به ۴ یا ۵ وزیر پیشنهادی
  • کنایه نماینده مجلس به استاندار وتشویق حاضرین
  • دیدار روحانی و نجار در قهوه خانه!
  • گزینه پیشنهادی وزیر ورزش و جوانان+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟