مشروح اخبار


» شاعر خوش ذوق کهگیلویه و بویراحمدی موفق به کسب دو مقام اولی در جشنوارهای ملی شعر رضوی شد



شاعر خوش ذوق استان کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب دو مقام اولی در جشنواره‌های شعر جوانه‌ها در خراسان جنوبی و دومین جشنواره ملی شعر رضوی اقوام ایرانی در استان فارس شد


رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاعر خوش ذوق استان کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب دو مقام اولی در جشنواره‌های شعر جوانه‌ها در خراسان جنوبی و دومین جشنواره ملی شعر رضوی اقوام ایرانی در استان فارس شد

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ سید اکبر سلیمانی شاعر  خوش ذوق استان کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب دو مقام اولی در جشنواره های شعر جوانه ها در خراسان جنوبی و دومین جشنواره ملی شعر رضوی اقوام ایرانی در استان فارس شد.

 بنا به گزارش مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی بیش از ٦٠٠ اثر از ١٨ استان کشور  به دبیرخانه جشنواره شعر جوانه ها ارسال شد که هیأت داوران آثار برگزیده را انتخاب کردند.

برپایه این گزارش سید اکبر سلیمانی از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نفر اول این جشنواره انتخاب و از وی در مراسم اختتامیه با حضور مسئولین تجللیل شد.

همچنین پس از اعلام هیات داوران دومین جشنواوه  ملی شعر رضوی اقوام ایرانی در استان فارس سید اکبر سلیمانی به عنوان نفر اول بخش شعر لری این جشنواره انتخاب و از وی تجلیل  شد.

به گزارش راک نیوز ،سیداکبر سلیمانی از شاعران جوان کهگیلویه وبویراحمدی میباشد که تاکنون بارها توانسته در عرصه شعر وادبیات برای این استان افتخار آفرینی نماید.



تاریخ انتشار : 23 مرداد 1396, 09:25



» اخبار مرتبط:

  • داوران نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه خلیج فارس معرفی شدند
  • جشنواره شعر زاگرس با معرفی برگزیدگان پایان یافت
  • معرفی 8 اثر برگزیده جشنواره آیینی رضوی در دهدشت+ اسامی
  • عکاس کهگیلویه وبویراحمدی برگزیده جشنواره سراسری قاب حماسه شد
  • جشنواره های رضوی کهگیلویه وبویراجمد با معرفی برگزیدگان پایان یافت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود