مشروح اخبار


» 170 معتاد در کمپ های ترک اعتیاد گچساران درمان شدند



معاون توسعه و پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان گچساران گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون 170 معتاد ، در کمپ های ترک اعتیاد شهرستان گچساران درمان شده اند.


170 معتاد در کمپ های ترک اعتیاد گچساران درمان شدند

معاون توسعه و پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان گچساران گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون 170 معتاد ، در کمپ های ترک اعتیاد شهرستان گچساران درمان شده اند.

حشمت اله حبیبی در گفت و گو با راک نیوز گفت : هم اکنون 6 کمپ ترک اعتیاد مجاز در شهرستان گچساران فعالیت می کنند که این مراکز از ابتدای سال جاری تا کنون موفق به درمان 170 معتاد شده اند.

وی ادامه داد: از شش مرکز ترک اعتیاد فعال در این شهرستان یک مرکز ترک اعتیاد مختص بانوان است.

حبیبی طول مدت درمان معتادان مراجعه کننده به کمپ ها را 28 روز اعلام کرد و گفت: 300 نفر در هشت ماهه نخست امسال به کمپ هاي اقامتی و نیمه اقامتی این شهرستان مراجعه که170 نفر موفق به ترك اعتیاد مواد مخدر شدند.

وی، عملکرد مراکز ترك اعتیاد سرپایی شهرستان را نیز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ماهانه بطور متوسط 25 نفر به این مراکز درمانی مراجعه می کنند.

معاون توسعه و پیشگیری اداره بهزیستی گچساران متوسط سن افراد مراجعه کننده به مراکز درمانی ترك اعتیاد زیر پوشش بهزستی این شهرستان را 20 تا 35 سال اعلام کرد و افزود: حمایت از خانواده معتادان در زمان ترك اعتیاد، برگزاري کلاس هاي فنی و حرفه اي، و ارایه خدمات و آموزش از اقدامات مهم این اداره در زمینه پیشگیري و حمایت از خانواده معتادان این شهرستان است.



تاریخ انتشار : 1 آذر 1396, 11:59



» اخبار مرتبط:

  • فعالیت 24 کمپ ترک اعتیاد در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش100 درصدی مرگ ناشی از سوء مصرف موادمخدر در کهگیلویه و بویراحمد/ فعالیت 23 مرکز ترک اعتیاد در کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت 6 کمپ‌ مجاز ترک اعتیاد در گچساران+تصاویر
  • رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :انهدام 57 باند تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان‌ها در استان
  • پرشدن ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد / مراجعه روزانه سه تا پنج نفر برای طلاق به بهزیستی
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟