مشروح اخبار


» مدیرکل مخابرات استان فارس تغییر میکند؟/منظور استاندار از این حرف چه بود



آنتن دهی ضعیف و محرومیت از پوشش مخابراتی واینترنتی همراه اول در برخی از نقاط شهری و روستایی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم در استان فارس میباشد.

آنتن دهی ضعیف و محرومیت از پوشش مخابراتی واینترنتی همراه اول در برخی از نقاط شهری و روستایی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم در استان فارس میباشد.

این نگرانی ها حتی در کلان شهر شیراز نیز بفور دیده میشود تا جاییکه پای انتقادات از این مشکلات به نشست استاندار فارس با تولید کنندگان نیز کشیده شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی راک نیوز از شیراز ؛ ظهر روز شنبه اسماعیل تبادار استاندار استان فارس بهمراه تاجگردون و رحمانی از معاونین وی از منطقه ویژه اقتصادی شیراز بازدید نمودند.

تبادار پس از بازدید از گمرک شیراز بمنظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید در یک نشست با مدیران استانی مرتبط باامر تولید و زیرساخت های آن پرداخت.

براساس این گزارش تعدادی از واحدهای تولیدی از برخی زیرساخت ها ازجمله مخابراتی گلایه مندبودند که استاندار فارس خواسته تا گزارش مفصلی دراین زمینه تهیه وتا روز بعد به ایشان ارائه نماید.

به گزارش راک نیوز ،بنظرمیرسد انتقادات ناشی از نارضایتی ها از مخابرات و همچنین کنایه استاندار به روزگار دراین نشست این احتمال را قوی نموده که شاید تغییر مدیرکل مخابرات در برنامه مهندس تبادار قرار گرفته باشد اما بهر حال باید تا فرا رسیدن این تغییرمنتظرماند.



تاریخ انتشار : 6 آذر 1396, 11:25



» اخبار مرتبط:

  • استاندار فارس با برکناری هومان محمودی به قول خود جامه عمل بپوشاند.
  • حکم استاندارد جدید فارس برای یک کهگیلویه وبویراحمدی+عکس
  • مدیرعامل جدید مخابرات استان فارس معرفی شد
  • بازدیدسرزده استاندار فارس از گمرک فرودگاه شیراز+تصاویر
  • استاندار فارس گفت: وامدار هیچ گروه و تشکل سیاسی نخواهم بود
  • » اشتراک گزاری خبر