مشروح اخبار


» معاون وزیر در دیدار با خانواده حادثه دیدگان هواپیما تهران - یاسوج عنوان کرد:امدادرسانی و کمک برای حمل پیکر جانباختگان قطع نمی شود




اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و جمعی از مدیران کل استان با خانواده بازماندگان سانحه هدایی تهران - یاسوج دیدار کردند.



به گزارش راک نیوز، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و جمعی از مدیران کل استان با خانواده بازماندگان سانحه هدایی تهران - یاسوج دیدار کردند.


وی وضعیت جوی محل سقوط هواپیما را نامساعد عنوان کرد و گفت: در حال حاضر شاهد برف، کولاک و سرمای شدید در ارتفاعات هستیم.

نجار خاطرنشان کرد: علی رغم نامساعد بودن شرایط جوی تمامی امکانات برای امدادرسانی در قرارگاه کوه گل سی سخت مستقر است و نیروها در حالت آماده باش هستند.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور، وزیر کشور و سایر اعضای هیئت دولت به جد و به صورت مستمر نحوه عملیات و امدادرسانی را پیگیری می کنند، عنوان کرد: وزیر کشور و دولت تمام تلاش خود را برای بسیج و استقرار امکانات در منطقه عملیاتی انجام می دهند.

معاون وزیر تصریح کرد: امدادرسانی و کمک برای حمل پیکر جانباختگان به هیچ عنوان قطع نمی شود  و فقط به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان هلی برد و پرواز بالگرد امکان پذیر نیست.

وی افزود: در صورت بهبود شرایط جوی پرواز بالگرد و هلی برد نیروها و کمک فوری به حمل اجساد در کمترین زمان ممکن انجام می شود.



تاریخ انتشار : 3 اسفند 1396, 07:58



» اخبار مرتبط:

  • امدادگران در حال بازگشت از محل سقوط هواپیمای ای تی آر هستند
  • متوقف شدن عملیات امداد و نجات به دلیل شرایط نامساعد جوی
  • وضعیت جوی دنا تا روز سه شنبه هفته آینده ناپایدار است
  • رئیس ستاد بحران کشور: بخش‌های از ابدان جانباختگان سانحه هوایی یاسوج به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد
  • یافتن جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده تهران یاسوج ادامه دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود