مشروح اخبار


» شهردار دوگنبدان فرا رسیدن بهار 97را به مردم این شهر تبریک گفت



 شهردار دوگنبدان با انتشار پیام نوروزی خود ، فرا رسیدن بهار 97را به مردم این شهر تبریک گفت. 


شهردار دوگنبدان فرا رسیدن بهار 97را به مردم این شهر تبریک گفت

 شهردار دوگنبدان با انتشار پیام نوروزی خود ، فرا رسیدن بهار 97را به مردم این شهر تبریک گفت. 

به گزارش دریافتی سه شنبه شب راک نیوز ، مسعود ظفری، در متن پیام نوروزی خود آورده است،فرا رسیدن موسم گل و جوشش دوباره حیات همزمان با آغازین روزهای سال شمسی که عطرآگین به شمیم روح بخش ماه رجب است را به تمامی شهروندان فهیم مهربان و دوست داشتنی شهرم و همکاران خدوم و سخت کوشم در مدیریت شهری تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی در ادامه آورده است، اینک که در استقبال از نوروز باستانی زمین به جوشش دوباره رسیده ، گل در رقص باد طناری کرده و طبیعت جامه نو بر تن کرده و بلبل عاشقانه نغمه سرایی میکند چه زیباست نوروز باستانی را سوغات قلبهایمان کرده مناجات یا مقلب القلوب را میهمان لب ها و به امید حول حالنا دوستی را به دوستانمان هدیه دهیم.

ظفری در پیام نوروزی خود می افزاید،در سالی که گذشت تلاش کردیم تا در سایه همت خالصانه و تلاش مجدانه همکارانم خدمتی صادقانه و غرور آفرین را در سطحی مطلوب و در حد امکان به ساکنین شهر زرخیز دوگنبدان عزیز عرضه کنیم. رسیدگی به برخی نارسایی ها و رفع مشکلات ریز و درشت موجود در حد بضاعت تحفه ناقابلی بود پیشکش مردمانی که صبورانه یاریگرمان بودند. با این حال باور داریم مردمان اخلاق مدار، مهربان و با فرهنگ این سرزمین لایق بهترین ها وکامل ترینها هستند. پس تلاش خواهیم کرد تا در سال پیش رو در سایه توجهات ولی عصر(عج) با توکل بیشتر بر خداوند منان با عزمی راسخ، در راه توسعه و آبادانی دوگنبدان کوشا باشیم و با بهره گیری از فرهنگ مدیریت جهادی همدل و هم سو با دولت خدمتگذار برای ساختن شهری آبادتر و زیبا تر تلاش کنیم.

وی ادامه می دهد ،از خداوند متعال آرزو دارم که سال 97 را، سالی سرشار از برکت، رحمت، عزت و سلامت برای یکا یک هموطنان به خصوص همشهریان عزیزم قرار داده و مجموعه مدیریت شهری و شهرداری دوگنبدان را شایسته خدمت رسانی بیش از پیش به این بزرگواران قرار دهد که بی شک برترین عبادات در خدمت رسانی به خلق تجلی می یابد.

شهردار دوگنبدان در پایان آورده است، یکبار دیگر با خلوص نیت و قلبی مالامال از عشق به خدمت، به نمایندگی از سوی مدیریت شهری و همکاران عزیزم در شهرداری دوگنبدان فرارسیدن سال جدید را به یکایک شهروندان و میهمانان این خطه عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه ايزد متعال براي همگان، سالي سرشار از نيك­بختي، فرخندگي، بهروزي، موفقيت و عافيت مسألت مينمايم.



تاریخ انتشار : 29 اسفند 1396, 20:08



» اخبار مرتبط:

  • پیام شهردار دوگنبدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی
  • پیام تبریک شهردار دوگنبدان به مناسبت فرارسیدن سال نو
  • طی بیانیه ای مطرح شد؛پیام تبریک شهردار دوگنبدان به اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار
  • زمان دیدار مردمی شهردار دوگنبدان اعلام شد
  • پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت فرا رسیدن سال نو
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود