مشروح اخبار


» نشست خبری مدیر آموزش و پرورش گچساران و تشریح برنامه های هفته معلم



نخستین نشست خبری سید ظهیرالدین پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش گچساران در سال97 با اصحاب رسانه روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس آموزش و پرورش برگزار و برنامه های هفته معلم تشریح شد.


نشست خبری مدیر آموزش و پرورش گچساران و تشریح برنامه های هفته معلم

نخستین نشست خبری سید ظهیرالدین پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش گچساران در سال97 با اصحاب رسانه روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس آموزش و پرورش برگزار و برنامه های هفته معلم تشریح شد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی در این نشست برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم را اعلام کرد که به طور عمده شامل سخنرانی مدیر آموزش و پرورش در بین الصلاتین جمعه در مصلای دوگنبدان،دیدار کارکنان اداری آموزش و پرورش با امام جمعه،دیدار با خانواده های معظم شهدای فرهنگی،هفتیمن دوره رونمایی از آثار مکتوب فرهنگیان بود.

پورالحسینی از برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت مرتضی مطهری و تجلیل از مقام معلم در سالن آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به همراه تجلیل از معلمان نمونه کشوری ، استانی و شهرستانی به عنوان دیگر برنامه ها که به مناسبت گرامیداشت معلم اجرا می شود یاد کرد.

نکوداشت مقام معلم تحت عنوان ˈ سپاس معلم ˈدر مدارس فرزانگان و شاهد اهل بیت(ع) با حضور مسئولین شهرستانی ، غباروبی گلزار شهدا و یادمان شهدای فرهنگی نیز بخش دیگری از برنامه های این هفته خواهد بود . 

به گفته پورالحسینی به مناسبت هفته معلم مسابقات فرهنگی و ورزشی و همایش پیاده روی کارکنان اداری نیز اجرا خواهد شد.

به گزارش راک نیوز،اکنون حدود دوهزار فرهنگی در شهرستان گچساران مشغول به خدمت هستند

188 باب مدرسه دولتی و 87 مدرسه غیر دولتی در این شهرستان وجود دارد که در این مدارس بیش از 23 هزارو 996 نفر مشغول به علم آموزی هستند.

از این تعداد مدارس 119 باب با 576 کلاس در مقطع ابتدایی، 57 باب با 231 کلاس در مقطع متوسطه اول و 70 باب با 223 کلاس درس در مقطع متوسطه دوم است.



تاریخ انتشار : 6 اردیبهشت 1397, 11:53



» اخبار مرتبط:

  • مدیر آموزش و پرورش گچساران: ویژه‌ برنامه‌های اجرایی هفته معلم را تشریح کرد
  • زمان شروع نهایی امتحانات مدارس کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد‌
  • کمبود 64 معلم در آموزش و پرورش گچساران
  • برگزاري همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته معلم در شهرستان گچساران
  • معلم گچسارانی رتبه اول اقدام پژوهی کشور را کسب کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود