مشروح اخبار


» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد :مردم از پرداخت نذورات اربعین به افراد متفرقه خودداری کنند



معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تعیین شماره حساب و مکان مشخص برای جمع‌آوری نذورات مردمی شد و گفت: جمع‌آوری نذورات مردمی برای پیاده‌روی اربعین حسینی کنترل شده و همراه با مجوزباشد تا امکان سوءاستفاده برای افراد سودجو به وجود نیاید.

به گزارش راک نیوز؛عزیز فیلی در نشست کمیته زیرساخت ستاد اربعین حسینی، اظهار داشت: یک نماینده تام الاختیار  و ثابت از سوی ادارات عضو این ستاد تعیین و در جلسات حضور یابد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اهمیت این ستاد، افزود: در نشست‌های بعدی فرمانداران شهرستان‌های ۸ گانه برای ارائه گزارش عملکرد و برنامه ریزی‌های لازم نیز حضور پیدا کنند.

وی گفت:  باتوجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار داریم هرگونه ساخت و ساز در زمین مورد نظر برای اسکان و پذیرایی زائران استان در مرز شلمچه  باید به زودی آغاز شود.

فیلی خواستار تهیه فهرستی از زائران شرکت کننده از استان در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی شد و افزود: این موضوع سبب جلوگیری از ورود غیرقانونی و بی‌ضابطه افراد به این مراسم می‌شود.

وی بیان کرد: برای ایجاد نظم و امنیت بیشتر و پرهیز از تراکم خودرو بهتر است اعزام چند روز زودتر انجام شود.

فیلی با بیان اینکه خودرو برای اعزام افراد و ارسال و توزیع امکانات به تعداد کافی تامین  شود، اظهار داشت: در این زمینه می‌توان از ظرفیت برخی ادارات شامل شهرداری‌ها، سپاه فتح و نیروی انتظامی استفاده کرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: جلوی سوء استفاده برخی از افراد سودجو در زمینه جمع آوری نذورات گرفته شود و در این رابطه باید یک شماره حساب مشخص و به دستگاه اجرایی مربوطه اعلام شود.

وی افزود: نسبت به اطلاع‌رسانی لازم به مردم استان در زمینه شماره حساب و یا مکان‌های مراجعه برای جمع‌آوری نذورات اقدام شود.

معاون عمرانی استاندار اظهار داشت: هلال احمر استان یک فروند بالگرد در حوزه استان برای امدادرسانی سریع و به موقع به زائران تدارک ببینند.



تاریخ انتشار : 14 مرداد 1397, 15:53



» اخبار مرتبط:

  • معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: نام نویسی از متقاضیان شرکت در آیین اربعین حسینی تا 16 آبان
  • راه اندازی 25 موکب از کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرایی از زائران حسینی
  • معاون استاندار: روند طولانی اجرای طرح‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است
  • اقدام شایسته معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: ازخلع ید پیمانکار جاده تا ممانعت از افتتاح بیمارستان ناتمام
  • هیئت فرانسوی در شهرستان یاسوج استقرار یافت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟