مشروح اخبار


» بیمارستان لنده با حمایت "بنیاد علوی" احداث می‌شود



رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان شهرستان محروم لنده توسط بنیاد علوی احداث می‌شود.


به گزارش راک نیوز اورنگ ایلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج، با اشاره به نشست انجام شده با رئیس سازمان امور مالیاتی و معاون پژوهشی وزیر بهداشت اظهار داشت: ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان به عنوان یک اولویت به طور ویژه در دستور کار است.

وی عنوان کرد: همایش خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی معاونت فرهنگی و هنری شهرداری تهران بزودی در مرکز کشور برگزار شود تا بلکه از این فرصت برای کمک به حوزه سلامت استان استفاده کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه رئیس سازمان امور مالیاتی عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است، ابراز کرد: بنیاد علوی با هماهنگی هیئت امنا متقبل ساخت بیمارستان شهرستان لنده شده و مرحله تحویل زمین به‌زودی انجام می‌شود.

اورنگ ایلامی افزود: سازماندهی مالیات پزشکان و متخصصان مناطق محروم با هماهنگی وزارت بهداشت با رویکرد مساعد نسبت به مناطق محروم در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بهمن ماه سال گذشته مرکز تحقیقاتی آینده نگر استان(کوهورت دنا) افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، ادامه داد: با نگاه ویژه معاون وزیر دو دستگاه کولونوسکوپی و اندوسکوپی برای کارهای تشخیص و غربالگری بیماری‌های سیلیکا و بیماری‌های التهابی روده به استان اختصاص یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: مرکز کوهورت دنا تاکنون 600 بیمار ثبت و نمونه‌گیری کرده و بیوبانک(مرکز ذخیره نمونه‌های زیستی) نیز تشکیل شده که اطلاعات جامعه تا دهه‌ها در اختیار مردم، محققان و دانشمندان قرار می‌گیرد و مداخله بهبود سلامتی مردم را مقدور می‌کند.



تاریخ انتشار : 27 مرداد 1397, 10:53



» اخبار مرتبط:

  • دو انتصاب در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ معاونت درمان و سرپرست مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی منصوب شدند
  • 200طرح بهداشت و درمان در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان بویراحمد به بهره‌برداری می‌رسد
  • 3کلینیک سیار پزشکی در آینده نزدیک راهی مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند
  • معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود