مشروح اخبار


» عکاس کهگیلویه و بویراحمدی موفق به دریافت گواهینامه درجه یک هنری شد



در آخرین جلسه شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران، حسن غفاری عکاس کهگیلویه و بویراحمدی موفق به دریافت گواهینامه درجه یک هنری در رشته عکاسی شد.

 به گزارش راک نیوز، حسن غفاری متولد ۱۳۴۸ یاسوج فارغ‌التحصیل رشته عکاسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه هنر است که نزدیک بیست و پنج سال از فعالیت حرفه‌ای خود را بر روی ایلات و عشایر و اقوام ایرانی متمرکز کرده است از وی تاکنون چهار جلد کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده است. 

 در معرفی قابلیت‌ها و استعدادهای فرهنگی و گردشگری استان سهم به سزایی دارد و از پیشگامان گردشگری استان محسوب می‌شود، بسیاری از مکان‌های گردشگری استان اولین بار توسط وی در رسانه‌های گردشگری کشور معرفی گردیده و تاثیر بسزایی در اشاعه‌ی عکاسی استان داشته است.

جوانان علاقمند بسیاری از آثار وی آموخته‌های فراوانی کسب کرده‌اند این هنرمند هم استانی از چهره‌های شناخته شده ملی عکاسی کشور محسوب می‌شود.

شریف اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در آخرین جلسه شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران، حسن غفاری عکاس کهگیلویه و بویراحمدی موفق به دریافت گواهینامه درجه یک هنری در رشته عکاسی شد.


رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: گواهینامه هنری هنرمندان توسط شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور، براساس تجربه و فعالیت تخصصی و حرفه‌ای هنرمندان حائز شرایط رشته‌های مختلف با تکیه بر توانایی‌های هنری افراد به آنان اعطا می‌شود.



تاریخ انتشار : 11 مهر 1397, 05:26



» اخبار مرتبط:

  • هنرمند کهگیلویه وبویراحمدی درخواب!+عکس
  • درگذشت نامشخص هنرمند ایرانی در یک سانحه
  • تاجگردون تأکید کرد: ضرورت برگزاری جشنواره فیلم زنده‌یاد حسین پناهی در کهگیلویه و بویراحمد
  • 22اثر صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد به مرحله داوری دریافت نشان ملی راه یافت
  • زندگی عشایر کهگیلویه وبویراحمد در تهران بر روی دیوار می رود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟