مشروح اخبار


» دانشجویان نباید صدای قدرت‌ها باشند بلکه بایستی منتقد قدرت‌ها باشند.




به گزارش راک نیوز به نقل از یافته ؛  سید موسی خادمی بعدازظهر شنبه 17 آذرماه در مراسم روز دانشجو که در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در سخنرانی برخی از نمایندگان انجمن‌ها مطرح شد که استاندار اتوبوسی از مدیران را از کهکیلویه با خود آورده است و این در صورتی است از 140 عضو شورای اداری لرستان فقط 2 مدیرکل از کهکیلویه و بویر احمد داریم.

وی همچنین خطاب به یکی از سخنرانان که گفته بود از دانشجو نترسید و چرا بعدازاین همه مدت به دانشگاه آمده‌اید؟ اظهار داشت: از دانشجویان نمی‌ترسم و خودم هم‌، دانشگاهی هستم لکن به دلیل محدودیت کاری شاید نتوانسته باشم در دانشگاه حضور یابم.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه و دانشجو چندین رسالت مهم دارد، گفت: اولین و اصلی‌ترین رسالت دانشجو آموزش و پژوهش است، فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خارج از آموزش و پژوهش دانشجویان رسالت فرعی اما بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه جنس دانشجو انتقادی است، اظهار کرد: فعالیت‌های سیاسی معطوف به قدرت است، اما فعالیت‌های مدنی و اجتماعی از جمله جنبش‌های کمک به محرومین، اقشار آسیب‌دیده، حمایت کودکان و زنان بی‌سرپرست، معتادین و... از کارهای برجسته‌تر از علوم سیاسی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
استاندار لرستان با اشاره به محدودیت‌های کاری در استان خاطرنشان کرد: این به معنی عدم تعقیب مسائل دانشجویی و دانشگاه‌ها نیست، بلکه جلسات متعددی برای حل مسائل آنان در سطح استان با مجموعه دانشگاه‌ها داشتیم. یکی از استان‌های به شمار می‌آییم که دارای مشاورین دانشگاهی هستیم



تاریخ انتشار : 17 آذر 1397, 20:33



» اخبار مرتبط:

  • فوت یک دانشجوی دکتری در دانشگاه تهران
  • مخالفت با سخنرانی منتجب نیا،دردانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان!
  • خواسته مشترک چهره های دانشجویی:استاندار از دکتر رمضانی حمایت کند
  • آرامش گورستانی دانشگاه به‌نفع کشور نیست
  • سقوط سنگ نمای ساختمان دانشگاه آزاد گچساران بر سر دختر دانشجو
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟