مشروح اخبار


» رعایت امور ایمنی و اصول فنی در سازه پل سوم بشار



مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام امور ایمنی در سازه پل سوم بشار رعایت شده و ستونها و دیوارها نیز طبق اصول فنی اجرا شده است.

به گزارش راک نیوز ، عبد المجید نژاد صفوی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای یقیین بیشتر استاندارد سازیهای مجدد و انجام آزمایشات جدید نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه سازه پل سوم بشار هیچگونه آسیبی ندیده است، گفت: در مشکلی که بر اثر بارندگیها برای پل سوم ایجاد شده بود، بدنه و اسکلت پل هیچ آسیبی ندیده و تمام امور ایمنی در سازه پل رعایت شده و ستونها و دیوارها نیز طبق اصول فنی اجرا شده است.

نژاد صفوی افزود: در بارندگیها تنها بخشی از دیوار حائل خاک ریز به دلیل انحراف مسیرآب تخریب شد که این امر به دلیل عدم رعایت موارد فنی بود.

وی تصریح کرد: این امر به دلیل رعایت نکردن قانون در محدوده برداشت از رودخانه و حریم رودخانه بوده و بشار نیز سیلابهای مقطعی پر فشار دارد.

نژاد صفوی افزود: در صورت تخصیص اعتبار ابلاغ شده، تیر های پل که به صورت فلزی است و قیمت بالایی دارند را خریداری کرده و دال دوم نیز اجرا می شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این است که در سال آینده دال دوم نیز افتتاح شود، گفت: این پروژه بار ترافیکی را کاهش می دهد و از نظر پدافند غیرعامل و ترافیک و تراکمی که در برخی از نقاط اصلی شهر یاسوج وجود دارد، بسیار مهم است.



تاریخ انتشار : 15 دی 1397, 15:13



» اخبار مرتبط:

  • تحقق وعده مدیرکل راه و شهرسازی كهگيلويه وبويراحمد /در آستانه 15 سالگی پل سوم بشار زیر بار ترافیک می رود+جزییات
  • پایان عمر مفید پل «بشار یاسوج»+تصویر
  • پل سوم بشار یاسوج آماده بهره برداری شد
  • تخصیص ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه پل سوم بشار در سال جاری
  • جوان 17 ساله در رودخانه بشار یاسوج غرق شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟