مشروح اخبار


» جلب مشارکت استعدادهای برتر و نخبگان در راستای اجرای سند راهبردی کشور



رئیس دانشگاه یاسوج از جلب مشارکت استعدادهای برتر و نخبگان و بهره‌مندی از ایده‌ها و نظرات آنان در تصمیم‌ سازیها و کمک به حرکت مستعدین در مسیر نخبگی در راستای اجرای سند راهبردی کشور خبر داد.

به گزارش راک نیوز ، احمد عریان شنبه شب در نشست با جمعی از نخبگان و مخترعین سطح سه کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این راستا تفاهم‌نامه‌هایی با مراکز صنعتی بسته شده است.

وی بابیان اینکه این نشست در راستای اجرای سند راهبردی کشور در امور نخبگان برگزار می شود، گفت: جلب مشارکت استعدادهای برتر و نخبگان و بهره‌مندی از ایده‌ها و نظرات آنان در تصمیم‌ سازیها و کمک به حرکت مستعدین در مسیر نخبگی از اهداف برگزاری نشست است.

عریان اظهار داشت: تلاش‌های زیادی برای بالا رفتن سطح علمی دانشگاه صورت گرفته و گامهای مهمی نیز در راستای ارتباط دانشگاه با صنعت برداشته شده است.

وی افزود: در بخشهای مختلف به ویژه آموزشهای آزاد دانشگاه، مشارکت دانشگاه و بنیاد نخبگان ضروری است.

عریان همچنین بر پذیرش ایده‌های نخبگان در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه برای حمایت و پشتیبانی بیشتر و معرفی دانش‌آموختگان برتر به صندوق پژوهشگران تاکید کرد.

وی افزود: با تشکیل مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه یاسوج دانش‌آموختگان برتری که هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه هستند، می‌توانند با دانشگاه همراهی کنند.



تاریخ انتشار : 30 دی 1397, 12:59



» اخبار مرتبط:

  • رئیس جدید بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • استفاده از طرفیت های مناسب علمی و پتانسیل نخبگان در راستای تحقق و توسعه استان
  • رییس جدید بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
  • ارتباط صنعت و دانشگاه در کهگیلویه و بویراحمد ضعیف است
  • دومین همایش آشنایی با رشته های دانشگاهی و معرفی دانشگاه های ایران با حضور دانشجویان هم استانی در دانشگاه های برتر کشور
  • » اشتراک گزاری خبر