مشروح اخبار


» خروج دام زنده از استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد/جزییات



حمل هرگونه حمل دام زنده برای خروج از استان قاچاق محسوب و طبق قانون قاچاق کالا با آن برخورد می شود، اظهار داشت: در این رابطه وظایف دستگاه های اجرایی استان در خصوص خروج هرگونه دام زنده از استان به سایر استان ها مشخص شده است.

به گزارش راک نیوز "سیدمحمد کاظم نظری در نشست اجرایی نمودن تصویب نامه هیات وزیران در خصوص خرید و فروش دام زنده، گفت: هرگونه خروج دام زنده از استان تا اطلاع ثانویه ممنوع شد.

وی با بیان اینکه، حمل هرگونه حمل دام زنده برای خروج از استان قاچاق محسوب و طبق قانون قاچاق کالا با آن برخورد می شود، اظهار داشت: در این رابطه وظایف دستگاه های اجرایی استان در خصوص خروج هرگونه دام زنده از استان به سایر استان ها مشخص شده است.

به گفته نظری، دستگاه جهاد کشاورزی نسبت به پلاک کوبی دام ها، نیروی انتظامی جلوگیری از خروج دام از استان، املاک تملیکی تحویل دام قاچاق گرفته شده و دامپزشکی کنترل و نظارت بر سلامت دام های قاچاق در کشتارگاه را بر عهده دارد. 

معاون سیاسی وامنیتی استانداری تاکید کرد: این تصمیم در راستای تعادل بخشی بازار در تامین گوشت قرمز وجلوگیری از قاچاق دام از کشور لازم الاجراست و از امروز اقدامات لازم در این خصوص در سطح استان به عمل آورده می شود.

نظری تصریح کرد: ورود هرگونه دام زنده از کشورهای خارجی به داخل با رعایت شرایط بهداشتی و سلامت مانعی ندارد.



تاریخ انتشار : 1 اسفند 1397, 07:57



» اخبار مرتبط:

  • خروج دام از کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد/جزییات
  • کشف و ضبط بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • رد پای یکی از کارکنان دستگاه‌های متولی خرید گندم در محموله قاچاق
  • كشف محموله 6 تني مرغ زنده قاچاق
  • توقف سه کامیون مرغ که قصد خروج از..
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟