مشروح اخبار


» كشف محموله 6 تني مرغ زنده قاچاق



به گزارش راک نیوز وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ؛مأموران انتظامي تفت و ابركوه استان يزد طي دو عمليات جداگانه 6 تن مرغ زنده فاقد مجوز و قاچاق را كشف و ضبط كردند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، شب گذشته مأموران پاسگاه انتظامي دهشير تفت به يك دستگاه كاميونت مشكوك و آن را متوقف كردند.

 

با بررسي صورت گرفته محرز شد كه راننده در يكي از مرغ داري‌ها از روستاي نصرآباد اقدام به بارگيري سه تن مرغ زنده به مقصد شيراز كرده است.

 

مأموران پاسگاه دهشير مدارك راننده كاميونت را بررسي كردند که متوجه شدند مرغ‌هاي زنده فاقد مجوز حمل و به طور غير قانوني به مقصد شيراز در حال انتقال جهت فروش مي‌باشند.

با انتقال خودرو به پاسگاه دهشير ، هماهنگي با فرماندار شهرستان و اداره بازرگاني و تعزيرات، كاميونت به كشتارگاه مرغ صنعتي استان منتقل و محموله تحويل آن مركز شد.

همچنين مأموران گشت پاسگاه فراغه ابركوه نيز در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و جلوگيري از قاچاق مرغ به خارج از استان حين گشت زني و كنترل محورهاي فرعي به يك دستگاه كاميونت ايسوزو مشکوک و آن را متوقف كردند.

 

در بازرسي از خودروي فوق 3000 كيلوگرم مرغ زنده بدون مجوز كه راننده قصد خروج آنها را از استان داشت كشف كه پس از هماهنگي با مبادي ذيربط مرغها به كشتارگاه مرغ استان تحويل داده شد.




تاریخ انتشار : 12 مرداد 1391, 00:37



» اخبار مرتبط:

  • کشف محموله قاچاق يک ميلياردي در ياسوج
  • توقيف بيش از 57 تن مرغ و گوشت بدون مجوز
  • رد رشوه 20 ميليوني ماموران پليس آگاهي گچساران
  • كشف بيش از 198 کيلو گرم حشيش در کهگيلويه و بويراحمد
  • کشف محموله 5 ميلياردي در شهرستان ديلم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟