مشروح اخبار


» انتخابات ممسنی بدون سرهنگ ؛ انصراف ،از دستاوردهای گفتمانی نمی کاهد



درحالیکه در بسیاری از حوزه های انتخابیه اولین کاندیداهای انتخابات مجلس با استعفااز شغل قبلی اسب خود را زین می کنند تا در کورس انتخاباتی اسفند حضور جدی داشته باشند ، اما در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم  اولین داوطلب با قدردانی از نگاه مردم از حضور در انتخابات کناره گیری کرد.

به گزارش راک نیوز ؛ سرهنگ امید نصیبی که از مدتها پیش زمزمه حضورش بعنوان کاندیدای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم به گوش میرسید طی روزهای گذشته با انتشار بیانیه ای رسما عدم حضورش در انتخابات اسفند ۹۸ را اعلام کرد.متن این بیانیه به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم»

《فبشر عبادی الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه》

مردم خداجوی و سرافراز شهرستان های ممسنی و رستم

سلام علیکم؛

همانگونه که مستحضرید جمع زیادی از اقشارِ مختلفِ مردم اعم از معتمدین،نخبگان، سیاسیون،ایثارگران،خانواده معظم شهدا،روحانیون، دانشگاهیان، دانشجویان،دانش آموزان،فرهنگیان، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، کشاورزان؛ کسبه و بازاریان بنا به ضرورت ها و نیازهایی که احساس می کردند از اینجانب درخواست حضور در عرصه انتخابات پیش رو جهت خدمت بیشتر به مردم محروم؛ زحمتکش و سرافراز هر دو شهرستان و ملت بزرگ ایران را در راستای اهداف بزرگ و بلند انقلاب اسلامی داشتند.

اکنون اینجانب با در نظر گرفتنِ مصلحتِ کلان جبهه انقلاب اسلامی و براساس حجت شرعی و عقلی که با مشورت بزرگوارانِ فعال و همراهانِ انقلابی ام داشتم؛ علی‌رغم اعتمادِ بالای اعضای یاران انقلاب اسلامی و دعوت فرزندان و خانواده شهدا، جوانان، گروه‌ها و تشکل‌های علمی و دانشگاهی شهرستان؛ بنابر مصلحت‌اندیشی و رایزنی متعدد ایثارگران و ریش سفیدان طوایف، نخبگان محلی و فرهنگیان عزیز و سیاسیون و به صلاحدید خویش؛ با عنایت به مشورت صورت گرفته با خانواده بزرگِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لزوم حفظ روحیه پاسداری و تداوم مدیریت جهادی؛ تصمیم به انصراف از ثبت‌نام در انتخابات پیش‌رو نموده ام.
ان‌شاءالله تعالی برنامه‌ها، ظرفیت‌ها و انگیزه‌های متراکمی که تاکنون در برنامه‌های حقیر در این مسیر تجمیع شده؛ بیش از پیش در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیاده‌سازی اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و تحقق اهدافِ والای انقلاب و کشور عزیزمان قرار خواهد گرفت. بی شک در گام دوم انقلاب امیدوارتر؛ پویاتر و با نشاط‌تر از گذشته و با تأسی از آرمانهای والایِ پیر جماران و رهبرِ عزیز؛ در کسوتِ باافتخارِ پاسداری و لباسِ مقدسِ سپاه؛ جهتِ تقویت گفتمان انقلاب اسلامی ادامه مسیر خواهم داد.
اینجانب معتقدم پیروزی در انتخابات همه ی هدف نبوده و انصراف نیز از دستاوردهای گفتمانی نمی کاهد.ان شاء الله با کمک همراهان و همرزمان با تشکیل جبهه ی رویش های انقلاب اسلامی به اهداف و افقهای تاثیر گذار تری خواهیم اندیشید. این ارتباط مقدس و انقلابی با مردمِ شریف در مسیر تکاملی نظام مقدس جمهوری اسلامی تداوم و استمرار می یابد.
این حقیر شور؛ حرارت و اخلاص همراهانِ انقلابی را ارج می نهم و وظیفۀ خود می‌دانم صادقانه از همراهی تمامی عزیزان، خاصه خانواده‌های معظم شهداءو ایثارگران و جوانان انقلابی از تمامی اقشار و گروه‌ها،از چهره های خدوم و دلسوز مخصوصا جوانان پرشور و باورمند انقلابی که در ماه‌های گذشته با نظر لطف، این برادر خود را به حضور در فرآیند انتخابات مجلس دعوت کردند، تشکر نمایم.
بدینوسیله از محضر همه دوستان و همشهریان که خواهان حضور حقیر در عرصه انتخابات بودند و با نظر لطف، احتمال خدمتگزاری بیشتری را برای اینجانب متصور بوده و مشفقانه اصرار بر حضور اینجانب داشتند، جداً و از اعماق وجودم پوزش می طلبم که امکان اجابت درخواست آنان مقدور نبود. هم اکنون به سهم خود از همه مردم انقلابی و نیروهای انقلاب دعوت می‌کنم با تمام توان برای شکوفایی ظرفیت انتخابات در مسیر بازیابی مسایل اصلی کشور و راه‌حل‌های مبتنی بر منظومه معرفتی- آرمانی انقلاب اسلامی در صحنه باشند.

در پایان برای مردم شریف و پاک نهادِ ممسنیِ سرافراز و رستمِ سربلند؛ موفقیت از درگاه خداوندگار متعال مسئلت مینمایم و توفیقات روز افزون را برای همه مسئولان و مردم عزیز منطقه و نظام اسلامی در جهت پیشرفت، عدالت و تحقق کامل اهداف نظام و آرمانهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خواهانم.

خدمتگزار شما و سرباز کوچک ولایت

امید نصیبی



تاریخ انتشار : 7 خرداد 1398, 09:09



» اخبار مرتبط:

  • واکنش حجت الاسلام «رجائی‌نسب» به ردصلاحیتش در حوزه انتخابیه بویراحمدودنا+متن بیانیه
  • تقدیر فرمانده سپاه ناحیه گچساران از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن+متن کامل
  • شایعه انصراف وفایی درحمایت از عدل هاشمی تکذیب شد+متن بیانیه
  • جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خوزستان رسما اعلام موجودیت کرد+متن بيانيه
  • بیانیه سید محمد موحد درحمایت ازجبهه مردمی انقلاب اسلامی /تشکیلات جدید اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟